Sharewood

Hyväntekeväisyyttä :)

Sharewood.org on uusi suomalainen vastuullinen sosiaalinen media. Sharewoodin käyttäjät voivat lahjoittaa rahaa valitsemalleen avustuskohteelle ilmaiseksi ja voittaa itselleen palkintoja.

Raha avustuskohteille tulee Sharewoodissa mainostavilta yrityksiltä. Käyttäjät lahjoittavat rahaa avustuskohteilleen klikkaamalla mainoksia ja voittamalla arvonnoissa.

Sharewoodin käyttäjien avustuskohteilleen ohjaamat rahat tilitetään avustuskohteille lyhentämättöminä. Käyttäjille ja avustusjärjestöille Sharewood on TÄYSIN ILMAINEN.

Mitä enemmän teet hyvää Sharewoodissa, sitä vehreämmäksi kasvaa oma Sharewoodin metsäsi.

Lue miten Sharewood toimii. sharewood.org/info.php

Liity sharewoodiin:
sharewood.org/signup.php

Avainsanat: sharewood hyväntekeväisyys ilmainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 16:38

Sorry vain anonyymi, en halua yhtään enempää mainoksia.
Teen lahjoitukset suoraan kohteeseen, jos koen siihen tarvetta.
Mitenköhän on noiden Sharewoodin rahojen perille menon laita?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 17:07

Avustan suoraan satunnaisia tai valitsemiani kohteita. Siihen en nettiä tarvitse. Viimeksi autoin erästä työtöntä perheenisää antamalla hänelle vähän starttirahaa oman yrityksen perustamiseen. Tänään lainasin hänelle porakonetta. Eilen annoin hyviä vaatteita hänen vaimolleen. Heillä on myös pieni lapsi, jolle olen ostanut vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 17:27

Kiitos,mutta EI kiitos!Jos tuohon klikkaa,täyttyy sposti roinasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 17:58

Teen hyvää muilla konstein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 18:49

Olen kuukausilahjoittajana 3 kohteeseen. Tällä hetkellä mielestäni riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 20:51

Mistäs nyt on kysymys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 21:01

Kuulun itse siihen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 23:40

Sivuston WOT-arvostelu on kyllä "kunnossa": www.mywot.com/en/scorecard/s...rewood.org
ja sivusta vastaavien tiedot löytyy: whois.domaintools.com/sharewood.org

Joten ehkä vaaraton paikka, mutta vain, jos on aikaa ja kiinnostusta vastaanottaa sähköpostiinsa mainoksia.
Moni yksinäinen on kyllä ? halukas saamaan edes jotain postia?

"Ohjaat rahaa järjestöllesi klikkailemalla ja vastaanottamalla mainoksia."

"1. Klikkaa mainoksia. Klikkaa bannerimainoksia Sharewoodin sivuilla ja sähköpostiin tulevissa uutiskirjeissä."

Lisätietoa: sharewood.org/info.php?v=3 sekä: givget.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 15:21

En vaivaudu lekemaan tekstiäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 13:22

Mikä tuon "kysymyksen" pointti nyt on, mainostamiselta tuo minusta vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:15

Minä harkitsen.