Voi on loppu jyväskylästä

Olen käyttänyt voita 58 vuotta. En syö " kissoja" niin kuin ikäiseni muistavat

Nyt on voi loppunut voi vuoren maassa.T . Sydänkohtauksia saanut Lettupino mutta VOI TAKAISIN KAUPANHYLLYYN

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 15:06

Niinhän se on. Kauppias kertoi minulle. ett pienissä erissää saisi voita, mutta ei kannata ottaa
kun kustannukset tulee suureksi.
Näin se voimarkkinointin on mennyt perille, vaikka kyllä minä kevytlevitettäkin vetäsen leivän päälle,
se voi pitäsisi olla lämpimässä paljon ennen ko käyttää.

Lisätty: 23.11.2011 - 15:58

Kiitän käyttäjien sormien pysähdystä ensimmäiselle vastaukselle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 14:43

Voi voi!
Oletko koskaan kokeillut juustolevitteitä, esim. Philadelpiaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 14:48

Aika kitsaasti sitä meidänkin kauppa tarjoaa;on usein vain yhtä laatua hyllyssä.
Itse tykkään käyttää voin ja öljyn sekoitteita.Voita sinälläään,kun leivon tai valmistan kalaa.Eli toinen voin ystävä täällä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:09

Voita en juurikaan osta, oivariini pitää minut tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:17

Onpas siellä karppaajat rynnistäneet voihyllylle. Yleinen ilmiö karppaus-Suomessa. Muutaman vuoden päästä heikoimmat kuolevat infarkteihin, valitettavasti. Kohtuus karpatessakin, muistakaa tämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:26

jossain tuolla Raisionmaalla ei juokse enää kissa, vaan se on eväsleipien päällä eväspaketissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 18:57

Olen aina käyttänyt voita, en ole vielä huomannut vajausta kauppojen hyllyillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 18:58

Sitä se EU-maatalous saa aikaan! Ablodeera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:39

Voi, voi. Josko Berlusconi sitä suomeen lähettäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 20:50

Kyllä tuo voi palautuu on vain hetkellisesti loppu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 22:58

Moikka taas, kiva kun välillä poikkeat. Voita pitää olla, voita ei mikään voita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 09:48

Kyllä meillä päin on kaupoissa reilusti voita, lauantaina sitä viimeksi ostin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:09

Toivotaan, että kohta sitä tulee hyllyille lisää.