Voiko Boliviassa nostaa Visa Electronilla käteistä automaateista?

Avainsanat: bolivia luottokortit visa electron

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 16:46

Kun käyt paikkakunnalla kerro meillekin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 11:46

Valuutta

Perun rahayksikkö on Sol (Peru Nuevo Sol (PEN). Perussa on runsaasti pankkiautomaatteja, jotka tunnistavat yleisimmät kansainväliset luottokortit (Visa, Master Card, Visa Electron). Automaateista voi nostaa US dollareita tai Perun omaa valuttaa (PEN). Valuuttaa ei voi vaihtaa Suomessa ennen matkaa. Bolivian rahayksikkö on Bolivian boliviano (BOB). Valuuttaa ei voi vaihtaa Suomessa mutta automaateista voi nostaa paikallista valuuttaa. Suosittelemme ottamaan mukaan US-dollareita alle 100 $ -seteleinä mahdollisten lenttokenttäverojen ja maastapoistumismaksujen suorittamiseen.

mandalatravel.fi/matkakohtee...iertomatka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:38

Onhan siellä automaatteja suurissa asutuskeskuksiasssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2012 - 15:52

voi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2015 - 21:47

Kyllä voi. Visa Mastercard ym. käy. Ei DinersClub. Marketeissa voi maksaa. HiperMaxissa, ym suuremmissa. Käteisellä maksaessa saa kyllä monessa paikassa halvemmalla.