Mitä kuuluu?

Olen ollut piiitkään poissa. Mitä teille kuuluu, rakkaat napsut? Mikä on ollut parasta tässä vuodessa tähän asti? Entä mitä haasteita on elämä pistänyt peliin ?

Lisätty: 12.11.2011 - 14:02

vastauksena Papitille: ollaan oltu ihan kotona, mutta kaikkea on tapahtunut ja piti priorisoida voimavarat... nyt ollaan taas tilanteessa että oma virkistystoiminta mahtuu listan kärjille.

Avainsanat: kuulumiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 11:33

Mukavaa, että palasit =)

Vaikea pistää asioita paremmuusjärjestykseen sillä vuosi on ollut kaikinpuolin mukava. Elämällä on tapana antaa haasteita oppilailleen eikä niitä voi välttää, tänä vuonna ei kuitenkaan mitään suurempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 11:34

Kiitos hyvää kuuluu ja mukava nähdä sinut täällä..met oomma kaivannu. Napsussa välillä hiljaista..porukkaa vaihtunut yms. Tämän vuoden kohokohtia mm. kevät ja kesä, matka Kroatiassa Hvarin saarella ja syysmatka Saariselän maisemissa kultaa huuhtoen. Vaan paras asia tälle vuodelle on se, kun marraskuun alusta jäin vuodeksi vuorotteluvapaalle. Jee, jee. Kyllä on sitten ihanoo. Samalla siinä tuli haastetta ihan tarpeeksi, että miten selvitä pienillä tuloilla, käykö aika pitkäksi..kestääkö parisuhde, heh, heh...joten näissä merkeissä. Toivottavasti teidän perhe on terveenä ja hyvinvoivana vastaanottamassa (mahdollista) tulevaa talvea. Kaikkea hyvää sinulle ja mukavaa, kun muistit meidät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 11:47

Hyvää kuuluu, ja kiva että olet tullut takaisin Napsuilemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 12:04

Tervetuloa napsuttelemaan, kivaa kuuluu ja tämän vuoden kohokohdat liittyvät nyt lomareissuihin. Kesällä kahden viikon vaellusreissu Makedoniassa, ja pari viikkoa sitten viikon kulttuuri- ja hemmotteluloma Tallinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 13:11

Ihan hyvää kuuluu. Mukavia ystäviä olen saanut napsusta ja elämä muutenkin hymyilee.. ehkä vanha on oppinut jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 13:35

Täytyy todeta amerikkalaisittain, että "Fine thank´s".
Muuten tulisi liian pitkä tarina. Taisi olla maalisuun alkua, kun katosit? Missä sitä ollaan oltu?
www.youtube.com/watch?v=YwFaJdw530A

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:12

Kiitos kun tulit takaisin, eilen juuri kaipailin mielessäni, oletko kadonnut kokonaan.
Minun kevätkesäni on mennyt sairauden merkeissä ja aika suuressa vatsaleikkauksessa.
Keväällä kuoli rakas ainoa siskoni, joten selviämistä on ollut.
Mutta elämän taytyy jatkua ja jatkuuhan se sekuntteina eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:18

Ai kiva kun hikaisit pitkästä aikaa. Nyt muistan sinut kunnolla. Olit pitkään pois kuvioista. Toivottavasti jaksat itse hyvin. Pimeä syky tullut ihan kohta olemme talvessa ja joulussa. Parastahan oli kevät ja kesä. Uitu on paljon ja uidaan edelleen hallissa ja ulkoaltaaseen pulahdellaan. Tervetuloa taas joukkoomme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 18:49

kukku luuruu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:32

Elämä kulkee turvallista latuaan päivät pääksytysten. Onnellinen olotila.

Tervetuloa takaisin napsuttelun pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:33

Kiitos ihan hyvää minulle kuuluu,toivottavasti sinullekin! Tervetuloa taas mukaan napsuttelemaan kanssamme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 22:56

Heippa sinulle. Hienoa että tulit tänne katsomaan meitäkin. Raskas oli sinulla mennyt vuosi, toivon että nyt on jo valoisampaa kaikki. Meno on samaa kuin ennenkin, lisävoimavaroja joudun vain hakemaan että jaksan. Mutta kyllä se tästä, toukokuussa on hyväntekeväisyyskonsertti jossa esiinnyn - pitää mielen virkeänä ja aivot valppaina sen suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 09:52

Hyvää kuuluu kiitos. Kiva kun olet taas paikalla napsuilemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:06

Kiitos hyvää, tulehan sinäkin joskus tänne meidän sekaan napsuttelemaan.