Pahaa vatsakipua?

Mulla on oikealla puolella pahaa vatsakipua.Sattuu kun painaa.Kuumetta ei. Eikä oksentelua.Ripulia on mutta se on kovaa eikä mitään lörtsöä. Mikä voisi olla kyseessä?

Avainsanat: terveys koti vatsa kipu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 10:26

Sanoisin että kannattaa ottaa heti yhteyttä lääkäriin! Parempi ottaa selvää kuin arvailla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 10:28

Tulehtunut umpilisäke ei välttämättä nosta kuumetta eikä aiheuta pahoinvointia sanoo nimimerkki "puhkeamaan päässyt umppari". Menehän lääkäriin jos kipu ei hellitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 10:39

mars mars lekurille näyttäytymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 11:44

Lääkäriin ja äkkiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 12:02

Vahvasti viittaa tulehtuneeseen umpilisäkkeeseen, joka tapauksessa kova vatsakipu on aina lääkärissä käynnin väärti, eikä kipulääkkeitä peittämään oireiden pahanemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 13:17

Jos et ole vielä mennyt lääkäriin, niin heti matkaan ja yksityiselle, ettei tarvitse jonottaa.
Jos se on umpisuoli ja pääsee puhkeamaan, niin siihen verrattuna muutaman kympin menetys ei ole yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:14

Ripä taida napsussa olla "valelääkäriäkään",joten hipsuttele oikealle terveyskeskukseen tai johonkin
päivystykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:20

Käyppä näyttämässä viisaille mutta ei valelääkärille. Jos ei muusta niin umpparista.Se onkin vaarallista .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:30

Umpisuolta veikkaan. Lääkärille pikaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:31

Käy näyttämässä lääkärille,vatsakivut on hyvä käydä näyttämässä lekurille,ettei ole umpilisäkkeen tulehdus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 22:54

Käyhän tohtorilla. Jos kipu yltyy yskäistessä, niin sitä suuremmalla syyllä. Toivottavasti on jo tätä lukiessasi helpottanut tai selvinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:05

Käynti lääkärillä, paras vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 21:24

Joutuessani itse aikoinaan umpilisäkkeen poistoon lääkäri tutki palpoiden (painellen) vatsaa ja aina päästäessään käden painalluksen jälkeen, tuntui kovaa kipua,. Tämän pohjalta pystyi päättelemään kyseessä olevan umpilisäkkeen.