Oletteko tutustuneet Raaseporin hotelleihin?

Hotellit: www.visitraseborg.com/fi/maj...s/hotellit

Lisätty: 12.11.2011 - 16:34

Papitille; olin 16 vuotta kirjoilla köyhien kaupungissakin, heillä on maamme pienin vero % ja köyhempänä siellä elin.

Avainsanat: idyllisiä paikkoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 10:24

Kiitos jumppis. Paikkakunta jonkin verran tuttu, mutta hotellit ihan outoja, kun aina ennen tuli äidin luona yövyttyä. Nyt muuttaa talveksi niin pieneen asuntoon ettei sinne yövieraita sovi. Mustion linna on edelleenkin käymättä, mutta seuraava matka sinne päin ja siellä käyn ehdottomasti.

Lisätty: 12.11.2011 - 15:24

Ps. No Kisakeskus on tuttu, kun siskoni oli aikoinaan siellä työssä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 08:45

Kauniilla paikalla on Hotelli Sean Fontti,Tuli oltua 3v.tta sitten yötä siinä olimme juhlimassa veljeni vaimon syntymäpäiviä ja heidän häitä.

Lisätty: 12.11.2011 - 09:19

Kupungin hottellikin tuli tutuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:49

Nyt tuli vilkaistua, mutta tuskin sinne menen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:51

Mustion linnan kartanohotelli näyttää viehättävältä ja Calliola myös, tosin koskaan en ole koko alueella käynyt. Totuuden nimessä pitää sanoa, että en alkuun olisi osannut Raaseporia oikealle paikalle Suomen karttaa edes laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 09:06

Karjaa ja Fiskars ovat tuttuja nuoruudestani.Siellä tuli "sukuloitua.
Hotelleja ei siihen aikaan tullut silmäiltyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 11:38

Olipa siinä muutama viehättävä hotelli. Mustion linnassa olen vieraillut muutaman kerran, mutta en koskaan yöpynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 13:52

Muutaman ohi olen ajellut joskus takavuosina.
On teillä siellä iso veroprosentti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 14:57

Ei niin mitään hajua koko paikasta...Mutta näyttää kauniilta maisemat.Harvoin tulee käytyä alueella, jossa toista kotimaista joutuu ehkä käyttelemään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:19

ei mummeli ole käynyt koskaan Raaseporissa, joten vuoteet siellä vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:25

Raasepori-opistolla olen käynyt ensimmäisen kerran jo 70-luvulla.
Tuttuja ovat nuo kulmakunnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 13:22

Tutustumatta ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:04

Fiskarssin paikka on ihan tuttu, muista en tiedä.