Virkattu poliisiauto, oletteko nähneet? Mistä onkaan kysymys?

Avainsanat: pehmo auto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 11:55

Tiedän vain yhden maailman ihmeistä tai olisko turhista esineistä,pitsikondomi...Varmaan virkattu!!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastanneille. Virkaten voi siis saada aikaan vaikka mitä...kekseliäisyys kunniaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 08:26

Valta, virkavalta ja virkattu poliisiauto

Takahuhdin taidekeskuksessa on tekeillä hämmästyttävä installaatio: täysikokoinen, virkattu ja pehmeä poliisiauton replika. Pehmeä poliisiauto pyrkii romuttamaan perinteiset käsityksemme maskuliinisesta ja feminiinisestä, kovasta ja pehmeästä. Kuvataiteilija Kaija Papu yllättää projektilla, josta poliisikin on innostunut.

Lisätty: 12.11.2011 - 08:28

Polliisi pehmolinjalla!

Lähteet:
Tampereen taiteilijaseuran tiedotuslehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:51

Aika tarmokas taiteila ,Menee näytille kiasmaan.tekijä sanoi tehneensä aina jotain ihan hullua.
Katselin kun teki autoa jonka päälle virkkaus tulee. Aika työläs ,ja kiinostava täytyy olla tekijälleen. Sanoi käyvän jokapäivä katsomassa poliisiautoa .Ettäsaa täydellisen tekeleestään.Hienoa työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 09:05

Kiasmaan menee ja olis kiva jos sieltä jonnekin lasten peuhu maailmaan..
Täytyy sanoa, että itse tein virkkaamalla monia kymmeniä matoja hatut päässä...70cm pituisia...
Olivat monien lasten suosikit niin petillä kuin tv:tä katsellen lattialla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:25

No on siinä silmukoimista tarpeeksi. Keksiliäisyys elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:49

Näin telkkarissa. On kuulemma taidetta ja viedään oikein nykytaiteen museoon näytille.

Minä en ymmärtänyt tuota taiteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 22:46

Kaukana sivistyksestä en tuota tiedä, Oikeasti virkkaamalla ja kutomalla voidaan tehdä melkeinpä mitä vain. Vaikka surkastumattomia hedelmiä koriin tai kukki maljakkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:01

En virkattua ole tavannut, ihan oikeita vain.