Työvoimatoimiston uusia työllisyyskursseja! Aiotko osallistua?

Syksyn 2011 Vantaan työvoimatoimiston uudet kurssit, vielä muutama paikka jäljellä, älä jätä tilaisuutta käyttämättä!
>
> Kurssi 1
> Kuinka jääpalakotelo täytetään.
> Kurssilla käydään lävitse jokainen työvaihe diakuvien avulla
>
> Kurssi 2
> WC-paperi. Onko totta että wc-paperi ei kasva wc-paperitelineessä?
> Keskusteluryhmä.
>
> Kurssi 3
> Onko mahdollista nostaa wc:n istuinrengas ennen virtsaamisen
> aloittamista? Paljon käytännön harjoituksia. Tarkoitettu miehille.
>
> Kurssi 4
> Päivällisen jälkeen: Lentävätkö likaiset astiat itsestään
> tiskikoneeseen tai tiskialtaaseen? Ratkaisuja ja esimerkkejä videolta.
>
> Kurssi 5
> Opi löytämään tavaroita, aloita asettamalla niitä oikeisiin
> paikkoihin, sen sijaan että karjut ja sekoitat koko huushollin
> ylösalaisin. Avoin foorumi.
>
> Kurssi 6
> Kukkien antaminen vaimolle/tyttöystävälle ei vahingoita terveyttäsi.
> Kuvia ja äänitteitä. Tarkoitettu miehille.
>
> Kurssi 7
> Oikeat miehet kysyvät tietä, kun ovat eksyksissä.
> Tarinoita tosielämästä.
>
> Kurssi 8
> Onko geneettisesti mahdotonta istua hiljaa, kun vaimo ajaa autoa?
> Ajosimulaatio.
>
> Kurssi 9
> Äidin ja vaimon eroavaisuudet.
> Roolipeli.
>
> Kurssi 10
> Kuinka tullaan täydelliseksi shoppailuystäväksi?
> Hengitysharjoituksia, meditaatiota ja
> mielikuvaharjoituksia
>
>Leijanlennätyskurssi 11
>Järjestetään jos tuulee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 07:28

Minusta jotenkin vaikutti sille, että kurssitarjonta oli vain miehille...itse voisin ilmoittautua kahteen viimeiseen. En ole mitenkään innokas shoppailija vaikka nainen olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 03:49

Kohdasta seitsemän muistui mieleeni kaverini "Minä tunnen nämä tiet kuin omat taskuni!" ilme, kun keskiyöllä kaatosateessa auton valoihin osui "Miami 10" kyltti.
Olisi pitänyt kääntyä liki sata mailia sitten, niin olsimme olleet jo kauan perillä.
Oli meillä karttakin, mutta olisi ollut loukkaavaa katsoa siitä.
Mikäs sen parempaa unilääkettä, kuin ajella yötä myöten ylimääräiset pari tuntia neljän lisäksi julmetussa kaatosateessa pyyhkijät täysillä viuhtoen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:23

Aika miehinen kurssitarjonta, himoshoppailijana voisin tarjoutua luennoimaan kymppikurssille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:28

En aio, olen ollut täysin oppinut jo toistakymmentä vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 09:11

Olen oppinut jo ja monet ovat vain miehille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:31

Kurssit on käyty ja oppi umohdettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:47

Oloneuvoksella ei tuollaisia ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 22:43

Ei tarvitse, sillä meillä jo eräs henkilö on sen käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 18:24

jumalauta - mä voisin pikkurahalla kuule opettaa nuo samat asiat ihan kotoa käsin. ja varmasti menisi oppi perille. ei tarvita kalliita kouluja.....................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:00

En aio osallistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 09:10

Kurssit ovat vain miehille suunnattuja, millaista kurssitusta naiset saavat vai joutuvatko olemaan töissä!