Hyvät yöt,jos olet herillä..Ja aurikoista päivää teille..jotka nyt käytte aamusta napsussa..

Itse olen peloissani..miten päivä lähtee käyntiin??????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 15:38

Voin sanoa jo hyvää iltaa, sillä päivä alkaa jo pimenemään.
Sinulla varmaan on ollut asioiden kanssa homaa tänään, jospa se unimatti heittäisi nyt sinulle
kopallisen unihiekkaa, että saisit yhden yön nukkua.

Kysyjän kommentti

Kiitos..olen saanut jo paremmin nukuttua..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 06:47

Huomenta sinulle. Minä nukun, kuin tukki ja se kertonee siitä, että on paljon työuupumusta. Nyt on aikaa sitten palautua ja nauttia vapaasta. Mukavaa päivää sinullekin. Koetahan levätä.

Lisätty: 12.11.2011 - 07:31

Toivottavasti miehesi alkaa paranemaan ja muista nyt hakea apua sinne teille...niin ja sinun pitää huolehtia itsestäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 07:31

Huomenta, ja toivotaan että tämä päivä on sinulle ja miehellesi parempi päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 09:00

Huomenta ja toivottavasti olet kerännyt voimia tähän päivään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 09:23

Jokaisella on päivänsä, sanoi vanhemmat ihmiset ennen.Kaikki järjestyy, usko siihen. EI ennakko ajatuksia. On helpompi ihmisen elää.Vapaus on tilaisuus, omaan itseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:44

Tuohon aikaan nukuin leppoisasti kuin pieni lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 22:40

En käynyt aamulla täällä. Toivottavasti päiväsi oli parempi kuin eilinen ja huonompi kuin huominen. Kyllä liisukka asiat järjestyy - usko pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 13:24

Toivottavasti päiväsi lähti peloistasi huolimatta hyvin käyntiin. Voimia ja tsemppiä, Liisukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 18:58

Iltoja Liisukka, ja voimia.