Bongari kysyi näetkö painajaisia??Olen todella nähnyt,mikä tietää pahaa,kun tippuu hampaat suusta unessa..

3.kertaa jo toden toteutunut.nyt tänä iltana tuli tyttären poika kertomaan,että avovaimon äiti menehtyi äkillisesti.ikää oli 46v..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 06:59

Nyt Liisukka hakemaan apua itsellesi. Olet väsynyt. Muista, ettet jää yksin ongelmien kanssa. Itse olen enneunien näkijä, mutta en nyt halua puhua siitä puolesta. Joskus meillä voi olla asioita jotka painavat kovasti mieltä ja aiheuttavat painajaisiakin. Sinun olisi hyvä keskustella kaikesta jonkun luotettavan ihmisen kanssa.

Lisätty: 12.11.2011 - 07:22

Selatessani noita sinun kysymyksiä huomasin vasta nyt, että hoidat miestäsi kotona. Ilman muuta pyydä apua muuten teitä on todellakin kohta kaksi hoidettavana.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille..Apua on alkanut löytymään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 01:19

joka uniinsa uskoo, varjoaan pelkää .
on vanha sanonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 03:18

Ei yöllä kannata miettiä tuollaisia.
Asioille tupataan keksimään syy-yhteyksiä, vaikka kyseessä on vain sattuma.
matoro.blogaaja.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 07:27

Liisukka, olen Mariaanan kanssa samaa mieltä, nyt olisi avun hakemisen paikka. Unessa aivot työstävät päivän tapahtumia, joskus myös painajaisten muodossa. Yön hiljaisuudessa valvoessa asiat tuppaavat kasvamaan ulos mittasuhteistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:59

En usko uniin, vaan ken uskee hän pelkää...
Unet ovat mielestäni päivän aikana tapahtuneita mielikuvia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:39

Minä olen nähnyt monesti hampaideni lähtevän suusta unessa ollessa, mutta eivät ole mitään
hirvityksiä tuoneet tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:43

Uni tulee ikkunasta. Ulkoa ja nurka takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 22:33

Harmi, unikirjani on yläkerrassa enkä pääse tarkistamaan olisiko siinä mitään tuosta.
Mutta älä usko ihan kaikkea mitä kuulet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 18:32

olen samaa mieltä muiden kanssa että minkä tahansa unen saa lopulta sovitettua johonkin tapahtumaan.
ikävää että sait suru-uutisen, koeta jaksaa ja nukkua levollisesti.

itse näin kerran unen josta vanha isoäitini harmistui ;
oltiin isolla porukalla jossain, siellä oli menehtynyt isoisäni. ukki olisi halunnut kätellä tuttuja mutta kukaan ei tarttunut hänen käteensä. minä menin ja sanoin käsipäivää - ukki ilahtui.
isoäitini sanoi että kuolleita ei saa tervehtiä -höpsis, ajattelin mielessäni.
tästä unesta jo pitkä aika eikä mitään "omituista, äkillistä" ole sattunut. eli mihin uskoo, se vaikuttaa paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 09:52

Minäkin olen kuullut, että hammasunet ennsutavat huonoa, ja jos näkee usessaan paskaa, se tietää rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 18:57

Tiedätkö minäkin olen nähnyt tuon unen muutaman kerran. Mutta älä usko siihen, älä ollenkaan. Ketään ei täällä kuollut.