Erikoisimmat juhlat, joissa olette olleet mukana?

Häät, syntymäpäiväjuhlat, ristiäiset, läksijäiset jne...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 08:58

Anja Eerikäisen Keke kissan 25v päivillä..
Turussa Ravintolassa, kutsuvieraineen päivineen esim. Tabe Slior..
Oli tv kameroita ja oli jos jotakin lehtimiestä...
Aivan ihanat kakut olivat tehneet, valkoisia kissa kakkuja ( kuin olisi kissa nukkunut lappeellaan)

Kysyjän kommentti

On mahtaneet olla ikimuistoiset juhlat! Kiitos kaikille vastauksista : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 17:04

Noin 45v.tta taaksepäin. Olin häissä niitä järjestämässä. kaikki meni putkeen siihen asti kun väki oli syönyt ja kahvitellut .
Sitten astui alkoholi mukaan kuvioihin. Oli muuten 2 si, 60v.asta ihmislasta menossa naimisiin.Rupesi huutoa ja meteliä kuulumaan, oli tullut kovat suukoput hääparin kesken ja vissiin vieraittenkin.
Viina meni nuppiin ja rupesi kihiseen siellä.Astiat rupesi lenteleen niinkuin ufolautaset.Täytyi apua oikein soittaa.
Ei olleet kivat juhlat, vaikka anteeksi pyysivät pientä häiriöö. En ole tottunut noin koviin häähumuihin. Muistan tuon loppuelämän ja muutkin varmaan.
Se oli parillle kuulemma arkipäivää.Oli kuulemma viina tehnyt osan ,vieraat kun eivät tuonneet kunnon lahjoja, kieroja,vikitelee muijaa.Olimme muuten täysin vuokratiloissa ja astiatkin. Sehän minua harmitti. mutta maksua tuli heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 17:39

Kummityttöni ristiäiset, jossa pappi heti kasteen toimitettuaan alkoi myymään kaikenlaista oheistuotetta. Kauppoja ei syntynyt, koska juhlaväki katseli touhua aivan silmät ymmyrkäisinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 18:09

Tätini häät, joissa häissä ei ollut mitään vikaa, mutta yksi häävieras oli jo sinne mennessä niin
huppelissa, että piti ensimmäiseksi viedä vinttikaivolle ja painaa päätää kylmään veteen.
En muista miten selviäminen kävi siinä, olin jotain 10 vuotias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:40

Tavallaan erikoisimmat juhlat olivat kerran Arabiemiraateissa, kun vietimme tähtikirkasta yötä hiekka-aavikolla. Jeeppimme jäi kerran hiekkaan kiinni ja mattoja apuna käyttäen pääsimme liikkeelle. Meillä oli hyvää ruokaa ja juomaa mukana ja kaksi komeaa arabia. Yö oli ikimuistoinen...lauloimme laulua..."oon mä juonut viinii Wienissä, monta pitkää kylmää Lyypekissä"..jne. Savonmurrekin taittui arabeilta oikein hyvin. Se oli yksi niistä mieleenpainuvimmista juhlista. Ystävättäreni repusta kömpi ulos skorpioni, kun tulimme aamulla omaan majapaikkaamme...sitä hetkeä en unohda koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:49

Häät joista sulhanen myöhästyi "hieman".
Pidot olivat komeat, kolmisensataa henkeä. Sulhaselta tuli puhelu, joka sitten kuulutettiin hääväelle; "Sulhanen on tulossa. On jo Italiassa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:55

Ohjelmalliset iltamat 60-luvun tyyliin. Ikimuistoinen tapahtuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2011 - 20:21

Täytyy mennä nyt itseensä. Tätini synttärit, täytti pyöreitä vuosia. Aikaa kulunut jo kymmeniä vuosia tapahtumasta. Join alkoholia liikaa, tottumaton kun olin. Haukuin tätini pystyyn ja siinä sivussa vissiin puolet vieraistakin. Mitään asiaa en ole elämässäni niin paljoa hävennyt kuin sitä juhlaa. Mutta anteeksi sain, mutta tuskin kukaan mukana olleista ikinä unohtaa. En ainakaan minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2011 - 23:11

Juhlat ovat aina olleet normaaleja. Mutta kerran meidät kutsuttiin illanistujaisiin. Saunakin lämpisi ja meidän vuoro oli mennä ensin. Menimmekin ja kotvan kuluttua tuli isäntäväki sinne. Hieman siihen tyyliin että sekametelisoppa sopisi erittäin hyvin. Ei kiitos, löylyt riittää tältä illalta ja painuimme pukuhuoneen puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 07:04

Intialainen hääjuhla, johon ystävämme vei meidät Delhin reissulla jokunen vuosi sitten, oli väriä, väkeä ja hälinää, mutta todella hauskat juhlat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 18:50

Näin hauskoja juhlia minulla ei ole ollut kuin muilla napsulaisilla, ei näin äkkiseltään ainakaan muistu mieleen.