Miksi ihmeessä televisiossa näytetään uusintoja uusintojen perään?

Monet elokuvat nähty moneen kertaan.Puhumattakaan sarjauusinnoista.Ja televisiomaksut senkun kasvaa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 09:14

Hyvä kysymys itse olen täysin samaa mieltä...
Joten suosittelisin että saisimme lähettää maksetun tv luvan myös uusintana heille...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 16:33

Jollakin se ohjelma-aika on täytettävä.
Halvin keino on tietysti uusinnat. Paljonkohan lupamaksu olisi, jos kaikki ohjelmat olisivat uusinta uutta, eikä uusintoja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 16:36

Onpas muitakin ketä ottaa päähän nämä lukuisat uusinnat...tosin joillekin voi olla tarpeen jos ei ole ohjelmaa ennen nähnytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 16:53

Muutaman dollarin tähden, sekin tullut monasti ,mutta aina yhtä jännä ja hyvä elokuva.
Ihmiset toivoo näkevänsä uudestaan ja uudestaan.
Minustakin joitain saisi jättää pois ja uutta sisälle. Että saisi jotain maksujen vastikkeeksi. '
MIstä tulisi hauska ja hyvä mieli. Nauruhermot olisi koetuksella.
Uusia hyviä ohjelmia kaivataan tai pannaan pillit pussiin, loppuu rahan saanti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 17:03

Rahat on loppu,pitäs maksaa tv lupa ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 18:13

Kyllä se uusinta ottaa pattiin joka puolella.
Ajankohtaisohjelman uusinta on kyllä paikallaan . Moni tulee niin myöhään, ettei
tahdo silmät pysyä auki.
Mutta tosiaan monia näytetään 3 kertää uusintana.
On se hyvä kun harmittaa muitakin kuin minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.11.2011 - 19:49

lupamaksut nousevat taas vuoden alusta, jos samalla uusinnat lisääntyvät niin joku kyllä kerää rahat itselleen ja näytää malliksi jotain uusintoja :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:53

Ohjelman täytettä ja halvalla hinnalla.

Katsojien aliarvioimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 22:01

Halvaksi tulee...ei tosin näy lupamaksuissa alentavana tekijänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2011 - 23:05

Hyvä kysymys. Ja me maksamme aina vain kallistuvalla tv-luvalla niistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 18:27

Hyvä kysymys.