Kymmenien miljoonien verkkopelaajien tiedot hakkeroitu?

Ainakin 35 miljoonan verkkopelaajan henkilö-, salasana- ja luottokorttitiedot ovat saattaneet joutua hakkereiden käsiin.

Avainsanat: oletteko nettipelaajia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 19:40

Kolme riviä lottoa viikottain. Kyllä se sillä tulee, jos on tullakseen.

Kysyjän kommentti

samma på här.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 12:50

Onneksi ei ole tullut pelattua, joten ei ajateltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 13:28

Sama juttu minulla kuin Sirkkaliisalla, että onneksi ei ole tullut pelattua nettipelejä. mutta kovin monelle voi tästä hakkeroinnista jälleen koitua. Viime päivien uutisten myötä ainakin minä olen tullut entistäkin varovaisemmaksi sen suhteen, mitä tietoja itsestäni nettiin laitan. esim. omia valokuviani en ole laittanut facebookin profiilikuvaa lukuunottamatta mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 13:49

Netissä pelaan vain Mahjongia ja siihen ei nimitietoja tarvita. Juniori sensijaan pelaa ahkerasti netissä ja yritin jo häntä tavoittaa asiasta. Näkyy koskevan Steamin käyttäjiä. www.hs.fi/ulkomaat/Kymmenien...5549161953

Lisätty: 11.11.2011 - 19:35

Juniori ollut vuodesta 2005 Steamin jäsen. Vaihtoi kaikki salasanat heti kotiin tultuaan. Sitten vaan odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 14:53

Hakkereita löytyy tiuhaan liikaakin, voi raukkoja jotka tuossa menettävät tietonsa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 15:15

Onneksi minullakaan ei ole pelihimoa. Siltä osin siis turvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 21:45

Netissä pelaan vaan Kukkivaa puutarhaa, joten ei pelkoa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 09:01

En pelaile mitään, ei ole myöskään noita sähköposteja joita asian yhteydessä on annettu julki. Samojen tunnuksien käyttö on riskaabelia, sitäkään en harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 18:18

En muuta kun lottoa.