Perinteinen perjantaikyssäri: mitäs ruokaa laitatte viikonloppuna?

Vai menettekö ravintolaan herkuttelemaan isänpäivän kunniaksi?

Avainsanat: isänpäivän herkut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 13:09

Tänään syödään eilisen lämmityksiä...Lauantaina varmaankin pakastimesta kaalilaatikkoa.
Sunnuntaina ensin lounas isäni luona (oletan sen olevan jotakin liharuokaa Espanjalaisittain) ja iltasella sitten appiukonkokelaan hirvisoppa padan ääreen.Eipä tarvitse ruokaa sunnuntaina laitella !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 12:03

En mitään, kun en ole isä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 13:04

Ei ole isää, eikä öitäkään, mutta syödä pitää.
Tänään paistetaan seitiä ja huomenna teen lihamurekkeen jota piisaa sunnuntaillekin.
Hedelmäsalaattia suunnitteilla myös.

Minulla oikein pahaa tekee sen vatsaleikkuksen jälkeen ajatella ja laittaa ruokaa.
Syöminenkin on aivan pakkopullaa, en tiedä mikä sen vaikutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 14:45

Tänää on broileria huomista en vielä tiedä ja isänpäivä on vieläkin hakusessa...
Kaupassa nuo kaksi ratkeavat huomenna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 15:18

Tänään oli kevennyspäivä. Broilerisalaattia leivän kera ja paljon marjoja sekä hedelmiä. Huomenna kalakeittoa ja sunnuntaina porsaanfilettä, maustettuja lohkoperunoita Onnelan tapaan ja jälkkäriksi valkosuklaamoussea. Ei ole isää elossa eikä isää meidän huushollissa muutenkaan joten sunnuntaina siis kotiruokaa ja metsässä lenkkeilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 17:26

Tein eilen erämiehen keittoa. Sitä syöty ,hyvää on kuulemma.Ei ole kellään nälkä, joten jää viime tippaan ,mutta kakkua kuulemma pitää olla, luomua pyydettiin. Sen toteutan. Omilla vdelmilla, hilloilla mehuilla kostutetuin. krmalla koritetun.Pistän suklaarusinoita päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 18:19

Tänään sisäfilepihvi kerma-mustapekka-kastikkeessa ja lohkoperunoita. Huomenna chorizo-keittoa. Sunnuntaista ei vielä tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:15

tänään teen (parast aikaa uunissa) suppilovahveropiirakkaa omakeksimälläni reseptillä, saapas nähä mitä siitä tulee... viikonloppuna ajattelin tehä pitkästä aikaa muutaman pellillisen pitsaa eri täytteillä isänpäivän kunniaksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:37

Hallituskysymys. Päätöstä ei ole vielä tehty.
Kaiketi se huomiseksi selkiää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2011 - 19:49

Tänään oli lihasopan jämät, huomenna maksalaatikkoa, sunnuntaina Karjalan paistia. Vaikka voisi jättää pari päivää väliinkin tuossa ruokailussa. Ei maha huomaisi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.11.2011 - 19:59

k-kauppiaat ovat päättäneet että isät syövät paahtopaistia, niin eihän siinä sitten mikään auta, syötävä on ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 21:35

Miilunpolttajan pastalla ja salaatilla tämä päivä menty, huominen ja sunnuntai on auki huomiseen kauppareissuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2011 - 22:51

Ei ole suunniteltu vielä. Sen tiedän että syön huomenna tämän päivän tähteitä. Olkoot luovuus kunniassaan sitten sunnuntaina. Niin isänpäivä - ei äitienpäivänäkään käydä ulkona syömässä, miksi siis isänpäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 18:17

Taisi olla karjalanpaistia.