Oletko hukannut tavaroitasi? Ei hätää, ongelmaan löytyy helppo ratkaisu!

www.kauppalehti.fi/5/i/talou...7&ref=

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 11:49

Huolimattoman tavarat ovat yhteisiä kuten entisellä tytöllä!

Joskus rautakaupan pihalla peräkärryä lastatessa puosi kännykkä povitaskusta. Kotona soitin mamman kännykällä ja missään ei soinut. Ajoin rautakauppaan takaisin, katselin kulkemaani reittä ja trukkikuski kysyi mikä on kateissa. Kehui huomanneensa kun oli yliajamassa ja vei sen kirjoituspöytänsä laatikkoon. Ilmankos et vastannut vaikka koetin soitella. Seuraavana päivänä olinkin jo WRC-rallia katomassa Turkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 11:44

Jo loppuu avainten ainainen etsiminen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 13:08

Sepä kivaa. Mutta voi olla hintavaa. Minulla on kaksi puhelinta päivittäin kotona tässä, kun lasken milloin mihinkin puhelimen ja en löydä soitan toisella puhelimella, niin löytyy kun suunnistaa ääntä kohden.
Olis näkövammaisella ja huonomuistisella monessa paikkaa tarpeen löytämisohjain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 14:52

Täytyy sanoa että en hukkaa kuin omaan kotiini, jos laitan piiloon laitan niin hyvään piiloon että joskus itsekin tuottaa vaikeuksia löytää.... löytyy vahingossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 15:59

onpas kivaa kun mun kännykkä naureskelee silmälasien kanssa. "keskustelevat" keskenään ja toinen supattaa että älä vielä kerro....on niin kiva katsoa kun etsii.....

mihin tää maailma on mennyt? pelottavaa - tosta on lyhyt askel ties mihin väärinkäytökseen. '
jollei ite muista ni kysyy äijältä -jollei sekään muista ni sit kirotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 17:30

Soitto on hyvä teko silloin kun katoaa toinen samanmoinen. Ei ole onneksi minulla. Joskus joku pikkuinen esine.Tulee vastaan sitten kun aika kuluu.Hukkasin pankkikirjan se ei ole vastaan tullut siitä 15v.tta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:36

Ihmeiden aika ei ole ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 21:33

Olen mestari heittämään avaimet jonnekin varmaan paikkaan, josta ne sitten suuren hakemisen ja hälyn jälkeen löytyvät, nyt tulee siihen näköjään Nokialta pauja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2011 - 22:49

Löytöisiköhän tuo 70 -luvulla anoppilaan hukkuneet tissiliivini? Hommaan heti tuon jos osoittautuu nimensä veroiseksi ja kertoo missä ne ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 02:11

VIhdoinkin järkevä innovaatio löytää aina kadoksissa oleva kaukosäädin,kakehan on aina hävöksissä!Tämähän ei ole lainkaan vaikea eikä mahdottomuus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 18:15

Hyvä kapistushan tuo on kun markkinoille saapuu.