Tätäkö on julkinen terveydenhoito nykyään suomessa, vai oliko valelääkäri asialla?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...4_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 09:51

Ei tarvitse olla valelääkäri suinkaan, nykyään on vaikeata kenenkään päästä hoitoon eli kunnallisille terveysasemille ainakaan.
Ikävää että tuollaista täytyy tapahtua, ja vaikka poliisi selvittää asian, se ei auta kun potilas menehtyi.
Lääkäreillä oli ylimaallinen valta, saa ehkä huomautuksen jos on syyllinen. Hallinnoissa se perusvika on kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 08:56

Näkyy olevan polliisiasia nykyjään. Eiköhän tuokin selvinne kuka teki virheen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 09:58

Asiaa selvitellään,tuskin kaikkea mahd.terveydenhoidon virhettä tms. voi pistää fuskulääkärien kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 11:20

Aina sitä tapahtuu. Onneksi minulla on nyt hyvä terveyskeskuspalvelu täällä.
Pääsee vastaanotolle ja on hyvä omalääkäri ja hoitajat ystävällisiä.
Syitä sysissä jos sepissäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 11:33

Nämä näitä terveydenhuollon virheitä, kun asiaan ei tarkemmin perehdytä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 12:51

Soitan työssäni harvase päivä ambulanssia tarpeeseen ja asiakkaan kotiin.Aika usein käy kuitenkin niin, että potilasta ei millään otettaisi auton kyytiin.Asiaa selitetään, että sairaalassa osastot niin täynnä...Tarvisi kyllä selvästi pikaista hoitoa, mutta kun meillä on niin täyttä... Siinä sitten aika hiljaseksi vetää, kun et oikein tiedä, mitä apua tarvitsevalle tekisit.Nykypäivää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 15:25

Tuossa edellä Girasol puhuu minullekin tutusta aiheesta...ja jatkossa tuollainen vaikeutuu edelleen.
Kaikki sairaat pitää tutkia ja hoitaa ettei pääse tapahtumaan tällaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 16:04

mitä lienee tohtorin päässä liikkunut silloin................
oliko niin että hänen aikansa oli mennä - vaikka mitä olisi tehty?
kardinaalimunaus on tehty siinä asiassa ettei ole tutkittu tarpeeksi ja tollanen kuume...no huh huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:31

Ikäviä tapauksia ilmenee sillöin tällöin. Ratkeavat aikanaan, jos on ratketakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2011 - 19:59

Tätä se on nykyisin ja hullummaksi menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2011 - 22:33

Kun on pitkään ollut liikkeellä jos minkäkinlaista räkä- ja kuumetautia ja vielä lapsesta on kyse, niin ei ihan oteta lääkäriin. Lapsella kun yleensäkin on korkeampi kuume jonka kestää paremmin kuin aikuinen ja vanhus. Valitettavaa. Näin on aina ollut - jo silloin kun minä olin hoitoalalla hoitajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 04:12

Järkyttävä tapaus.