Hyvää huomenta,millainen sää paikkakunnallasi tänä aamuna on herättyäsi ?

Täällä Porvoossa lauhaa ja tuulista...Lämpötila +4 asteen paikkeilla klo 5.00 aamulla...pilvistä säätä luvanneet täksi päiväksi...

Avainsanat: sää kysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 05:35

Kirkas hiljainen yö . Tuikut palaneet hyvin. Laitoin iltasella sähkökynttilät saunatorpan eteen ja siellä kauniina loistaavat pimeydessä.3+ ei vielä pahemmin tuule.Pimeys lisääntyy ja pitenee päivät lyhenee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 06:13

Kyllä on pieni pakkaskeli vaihtunut yön aikaan vesikeliksi ja lämpöasteiksi. Voi kurja, mutta minkäs teet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 06:36

Pimeää ja kosteaa näkyy olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:20

täällä kyllä jo perjantai-ilta. aamulla oli kirkas taivas, aurinkoinen sää mutta aika haipakka.
nyt pilveilee, ei sentään vettä nakkele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:21

+6 näyttää mittari ja kyllä se ulkona tuntuikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:35

Pientä sadetta, +4 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 11:29

sumua, sadepisaroita ja lämminta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:16

Sumuinen koleahko (+ 3 astetta) syysilma oli aamusella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2011 - 22:25

Kosteaa ja lämmintä. Sopiva keli tehdä viimeiset pihatyöt loppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 03:59

En ole käynyt vielä ulkosalla, vähän on viilennyt.