Hiljaista on napsussa öisin.Minä täällä Napsussa öisin välillä valvon ,kun en saa unta.Onko hyväksi vai pahaksi ?

Sain viimeksi kritiikkiä siitä ,kun yöllä valvoin,kun en saanut unta ja tein kysymyksiä silloin paljon.Ajattelin kysellä kysymyksiä ,mutta vastaaminen on tietenkin vapaaehtoista.En ota neniini siitä vaikka en saisi yhtäkään vastausta kysymyksiini...

Avainsanat: kysymysten teko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 06:57

Pimeyden työt tehdään öisin, sanoi äitvainaa ennen! Paranna tapasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 05:38

Olen minäkin kukkunut, ainakin kerran yöllä napsussa. Kyselin vaan ettää kukkuuko muut, Mutta yksin olin.
Eipä sille mitään voi kun uni ei tule silmään. Parempi olla pystyssä.
Minua on nukuttanut illasta ja aamulla ylös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 06:14

Minä taas nukun öisin, onneksi. Toki valvoessaan saa vaikka napsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 06:35

Yö menee nukkuessa, joskus harvoin yöllä valvoessani saatan netissä piipahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:36

Toiset nukkuu ja toiset kukkuu öisin. Itse kuulun noihin ensiksi mainittuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:47

Yö on minulla nukkumista varten.. harvoin yöllä koneella istun, on silloin ihme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 09:54

Jokaisen oma asia mitä öisin tekee,pitäisi itse tietää onko hyvästä tai pahasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 11:34

Kyllä minäkin valvon paljon öisin, mutta en nyt enään oikein nettiin viitsi tulla kukkumaan.
Alussa kun kaikki oli ihmeellista ja uutta saatoin käydä vaikka chat puolella.
Laitan Annuliini kysymyksiä, vaikka sanoinkin, että meillä on kysymyskone, en tarkoittanut pahaa,
enimmitenkin huumorilla laitoin sen. Jos siitä loukkaannuit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 16:09

yövalvominen ei ole koskaan pidemmän päälle terveellistä.

terveellistä yökyselyssä on se että et makoile ja syljeskele kattoon ja vaivu masennukseen - eli ajatuksia on ja sosiaalista kyselyhalua.
epäterveellistä on se yöaika - jos se venyy ja siitä tulee tapa.

nämä kun pidät tasapainossa niin kysele milloin haluat. mee sit vastaillaan ku heräillään ja ehditään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:15

Mitä sitä sängyssä väkisin silmiänsä kiinni pitämään.

Napsuttele vaan, jos napsututtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.11.2011 - 20:04

ei se varmasti pahasta ole, parempi napsutella kuin katua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2011 - 22:24

Kumpiko - kysyminen vai valvominen. Jokaisella on oikeus omaan elämäänsä ja ajatusmaailmaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 03:58

Turhaan sinä sängyssä pyörit, jos uni ei ota silmään. Ylös vain ja jotain puuhaamaan. Kyllä se uni aikanaan tulee.