Oletteko samaa mieltä kanssani napsulaiset,että pitää olla pitää olla tyytyväinen ja kiitollinen siitä mitä itsellä on?

Pienistä asioista pitää olla kiitollinen,vaikka ei aina muista olla...ja kiukuttelee välillä turhista...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 06:31

Näinhän tuo ainakin minun mielestäni menee-

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 06:36

Samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:24

Turhaa murehtia pieniä ja pitää tyytyä vähään mitä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:38

Noinhan se on. aina sitä ei vaan meinaa muistaa, että itsellä on asiat sentään aika hyvin. Turhasta tulee valitettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 10:06

Aikansa kutakin,mutta suuntana eteenpäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 11:43

Näin olisi oikein, mutta me kaksijalkaiset tahdomme olla sellaisia
että pitäs ahnehtia aina lisää vain mammonaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 13:28

Ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 16:14

riippuu siitä mitä on.
jos mulla olis joka aamu litra paskaa housuissa en tasan olisi tyytyväinen saati kiitollinen. mutta sen kanssa ilmeisesti pitäisi oppia elämään.

kaikki on suhteellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:12

Juurikin niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:31

Ei pidä, jos ei halua - mutta ehkä kannattaa, jos haluaa olla elämäänsä tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.11.2011 - 20:15

enimmäkseen näin on, kunhan kaikki eivät tee siten että ovat tyytyväisiä eivätkä yritä saada mitään lisää, jouduttaisiin konkurssiin kaikki ja joka päivä pitäisi olla kiitollinen ja tyytyväinen entistäkin vähemmästä, jossain voisi tulla raja vastaan-> olisi vaikeaa olla tyytyväinen tai edes kiitollinen, jos tehtaanjohtaja joku aamu toteaisi että onpas minulla paljon rahaa ja laittaisi lapun luukulle, tulisi paljon työttömiä jotka eivät saisi rahaa mistään-> ei veronmaksajia, ei rahaa, ei sosiaalisia tulonsiirtoja... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 21:15

Pitäisi muistaa aina ajatella, että aina löytyy joku, jolla on VIELÄ huonommin asiat, kuin itsellä...Ja että eihän tässä nyt niin huonosti asiat olekaan...Kyllä ne asiat suttaantuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2011 - 22:18

Minä en ole samaa mieltä. Mitä merkitystä on maallisella mammonalla ja loistolla jos terveys on mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 03:53

Näin se on.