Kuka onkaan se oikea mister Mallorca?

www.youtube.com/watch?v=CatC2uGhcpY

Avainsanat: mister mallorca

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 06:24

Ja pojat jatkavat isukin jäljillä;
youtu.be/JFInjVQze1Q

Kysyjän kommentti

Kiitos. Pojasta polvi paranee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 02:36

Vanha koulukaverini tietysti. Nyt palaa entistä ehompana:
www.cumulus.fi/hotellitarjou...kko-teppo/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 06:25

Näkyy esiintyvän täälläkin ihan lähiaikoina tai ei mestari itse, mutta ne muut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:20

Voisi verrata moniin, mutta kumminkin tarkoitan tuota Putouksen tyyppiä tältä vuodelta on tutuin...
Kyllähän tuo Jaakko Teppokin jollain lailla...
Ennemmin kyllä katson että hänellä on haaveena tuo Pamela...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 09:21

Minä tiedän vain sen putouksen Mr Mallorcan, saletisti natsaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 10:20

Mallorca...Saari Välimeressä,Baleaarit-saariryhmässä (islas baleares),Espanjaa;oiskohan siinä kaikki mitä tiedän Mallorcasta,siellä varmaan monenkokoisia-ja näköisiä mistereitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 11:50

Nyt en tiedä missä mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 13:01

Isäni lempinimi on Mikko.Hän aikanaan oli ekoilla lennoilla mukana, kohti Mallorcaa, kun Keihäsmatkat sinne lennätti....Oli kuulemma hurjaa ja hauskaa kyytiä se.Nyt vanhempana miehenä noita reissuja muistelee hymyssä suin : )
PS: On muuten lähdössä äitini kanssa seuraavaksi taas Kap Verdelle... Että siitä se sitten aikoinaan lähti...Mallorcasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 13:44

Saletisti natsaa tämäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:02

Kyllähän siellä usein tulee vastaan mies- ja naispuolisia sikoja. Ehtymätön luonnonvara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 20:24

Minä putosin kärryltä.