Mies toi kaupasta 700g naudan jauhelihaa.Ei tee mieli lihapullia...Mitä muuta voisin tuosta tehdä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 17:53

Tämän ohjeen taisin jo laittaa vähän aikaa sitten, mutta on niin hyvä, että laitan uudelleen:

2-3 isoa sipulia pilkottuna
500 g jauhelihaa
1 dl smetanaa
1 kananmuna
paketti pekonia pilkottuina
suolaa
valkopippuria

200 astetta, 20-30 min.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 16:57

Tässäpä muutama mieleeni tuleva hyvä kotiruoka jauhelihasta; jauhelihakastike tai spakettikastike, jauheliharisotto, lihamureke uunissa, kotitekoisii hampurilaispihvejä, lihaperunasoselaatikkoo/lihaperunaviipalelaatikko, nämä tässä näin alkajaisiks :)

Lähteet:
tuo oma nuppi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 17:29

Pihvejä,keittoa, kastiketta,laatikkoa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 19:13

reseptivihko.net/jauheliha/

Jauheliha on 1 ihana tuote saa vaikka mitä tehtyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 19:48

Murekkeeksi tuon vääntäisin ja jotain kivaa täytteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 21:22

Vääntäisin kunnon spaghettikastikkeen ja keittäisin kattilallisen spaghettia,parmesanraastetta päälle ja imemään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 22:46

Mureketta, tartarpihviä, jauhelihakastiketta, pizzan täytettä, jauhelihakeittoa, kaalilaatikkoa ym. ym.
Jos vieläkään et keksi, niin katso vaikka tuolta Napsun keittokirjasta, varmasti löydät mieleisen reseptin. Minä voisin syödä sen Aromatin kanssa raakana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:13

Mummun jauhelihapihvit:
www.kokkikolmonen.com/tuotte...ml?id=4/67

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:26

Tee lihamureketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 12:01

kaalikeittoa tai makaroonilaatikko, siinä kaksi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.11.2011 - 20:22

tee kebabbia, survo lihasta kaikki ilma pois vaivaamalla, mausta hyvin, suolaa, pippuria valkosipulia ynm, oman mielen mukaan, pakkaa tiukaksi rullaksi folioon ja laita uuniin kolmeksi tunniksi mietoon lämpöön, tulee hyvää, nam ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 20:15

Keittoa tai mureketta.