Savuaako ilman tulta?

Spekulaatiot euroalueen pienentämisestä ovat käynnissä.
www.hs.fi/talous/Merkel+Saks...5549101684

Avainsanat: pienempi rahaliitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 17:27

Se olisi kiva nähdä. Kyllä nyt keikutellaan. Kaikkia sitä näkee. kuulee ja luulee.Tehkööt mitä lystää ei ne meitä kuuntele. Alunprin en olisi euroon mennyt .Nyt jo puhutaan kuinka meidän täytyy elää nuukasti että saataisiin lisää rahaa muille valtioille jotka sitä tahtoo.Hyi minkä laisia ovat ja kehtaavatkin. Kirkkain silmin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 19:15

Tekevät mitä mielivät ja me vikistään (kaikista maista kansa kärsii...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 19:45

Harvoin savua ilman tulta, aika tämänkin näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 20:32

mistäköhän muusta asiasta immeiset riitelee niin lahjakkaasti kuin uskonnosta, puolisosta ja rahasta? tarttiskohan ihan mennä raivoon sinne kalkulaattorin kanssa että ton verran on mun omaa !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 22:42

Katsotaan sitten kun tulee jälkisammutusten aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 09:25

Taitaa pian hajota koko Eu ja euroalue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 10:07

Kaikkea lukemaansa ja kuulemaansa ei kannata ottaa todesta (en avannut linkkiä). Joitain maita saattaa pakon edessä erota eurosta, joita siihen ei olisi pitänyt koskaan ottaa.
Yli Euroopan ja euromaiden tehdyissä kaupoissa on eurosta ollut suurta etua, tiedän sen kokemuksesta eli "voittoa" on jo saatu mitä hintoihin tulee suhteessa dollariin. Vakaus Euroopassa tulisi saada, poliittinen vakaus.
Suomen pääministeri ei ole eurobondien kannalla nykymuodossaan ellei jotain muutoksia tule niiden suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 12:04

No täytyy nyt katsoa, ei sille me voida mitään, mitä tekevät. Katumapäälle jo ovat osin tulleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 18:50

Herrojen tiet eivät ole ennustettavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.11.2011 - 20:28

ei hajoa euro ei, kreikka voi lentää kuuseen mutta siinä kaikki, polttavat vaikka kaikki meidän rahat ennen kuin hyppäävät tuntemattomaan tilanteeseen jossa pitäisi kaikille kehitellä oma raha arvoineen uudestaan :(