Nukutko ikkuna avoinna,edelleen?

Mun on pakko pitää auki,ihana tuntea raikkaan ilman sisään tuleminen.Kun pakkasta tulee,untuvapeiton alla on lämmin ja suloinen olo.

Avainsanat: avoin ikkuna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 13:43

Ei todellakaan. Vielä noin puolitoista viikkoa sitten jätin työhuoneen ikkunan yöksi auki, oli niin lämmintä, mutta ei onnistu enää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 12:47

Sen verran on jo vilpoiaa, että meillä nukutaan ikkunat kiinni. Raikkaassa ilmassa nukuttaisi varmaan paremmin, mutta silti näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 13:04

En edes kesällä nuku ikkuna auki! Meillä ilmastointi pelaa paremmin lävet kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 13:56

Tuuletetaan koko kämppä illalla ennen nukkumaan menoa, on mukavampi tuo nukkuminenkin aloittaa...
Mutta ei enää ikkunat auki ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 14:03

Joskus saattaa olla ikkunassa oleva tuuletusräppänä hieman auki makkarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 15:33

Ei ikkunaluukku ole enään auki. Meillä ilmanvaihto pelaa erittäin hyvin, vanhassa rakennuksessa muutenkin. Nyt on lämmittämisen aika.Jos tuuletan, silloin ikkunat ja ovet selkosen selällään ja valkeen olen yleensä vasta uuniin laittanut.Sillon raikas ilma virtaa joka puolelta.

Lisätty: 10.11.2011 - 15:35

www.youtube.com/watch?v=6aQH...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 15:37

Minulla on parvekkeen ovi auki noi 8 cm, en tiedä mistä moinen kuumuus johtuu yön aikaan.
Vähän kalsa on aamulla nousta, lattia on kylmä, mutta pian lämpiää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 19:38

Makuuhuoneen ikkuna on vielä yöllä rakosellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 20:53

Ikkuna kiinne..mutta tuuletan illalla..Lämpötila +18 makuuhuoneessa..on tuskaista nukkua lämpöisessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 22:23

viime yönä oli niin kova haipakka mereltä, että oli pakko sulkea ikkuna. muuten kyllä jopa kotona nukun kesät talvet ikkuna rakosellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 22:35

Jos ei asuisi vilukissaa viikonloppuisin talossa - nukkuisin ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 18:40

Kiinni on ja pysyy. Tuuletusaukot on erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.11.2011 - 20:30

en tosiaankaan, kurku on kipeä aamulla jos ikkuna auki nukun, enkä halua lämmittää pikkulintujen pesiä ainakaan sähköllä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 02:41

En nuku koskaan ikkunat auki. Minulla on ilmastointi, ja se riittää. En minä uskalla edes nukkua ikkuna auki, tiedä ketä sieltä sisälle tulee.