Upea aamurusko ja pientä pakkasta yöllä. Ihanaa päivän alkua kaikille. Mitä sinun yöpöydältäsi löytyy?

Täällä näkyy olevan putkilo Feldeniä, toinen käsivoidetta. Pari kirjaa ja pari lehteä. Luvun alla Joulu maalla-lehti sekä Enni Mustosen Jääleinikki. Näkyy olevan myös pari nenäliinaa ja vesilasi.

Avainsanat: pöytä tavarat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 09:10

Ihana koiranulkoilutus ilma oli - täysikuu möllötti puolikuudelta kun matkaan lähdettiin...
Kuu saa aikaan metsässä unenomaisia hahmoja joita pikkupakkasen aikaansaamat pienet kimaltavat tähdet puiden oksilla koristavat - kaunista oli eikä lainkaan pelottavaa:)

Yöpöydällä on kaksi kirjaa: toinen on Jonas Jonassson "Sata vuotias joka karkasi ikkunasta ja katosi" suoittelen kaikille mm. Arto paasilinnan ystäville.
Toinen on "Odelia" (tai jotakin sinne päin) kirjailijaakaan en muista:
tämä kirja oli puhdas heräteostos upean kannen perusteella - (kansi on harmaa ja siinä on kettu)
-aloittelin eiklen illalla tämän jälkimäisen teoksen ja vaikutti aika mielenkiiintoiselta - on ainakin erilainen kirja nitä olen pitkään aikaan lukenut.

Kysyjän kommentti

Kiitokset kaikille vastanneille. Saan juuri kirjastosta sen mainitsemasi kirjan "Satavuotias"...täytyykin lukea se ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 08:40

Keuruu kylpee harmaassa sumussa, mutta ei pakkasta. Ja yöpöydälläni on radio, telkan kaukosäädin
ja vesimuki. Ei siihen paljon muuta mahdu. Mutta yöpöydässäni on laatikot, jotka ovat lukemista tai lehtiä
ja kirjoja täynnä. Ylälaatikossa tsin on vähän lääkkeitä ja Felden rasvaa, kivut kun tulevat usein öiseen
aikaan, niin ei tarvi koko huushollia myllätä missä ne ovat.

Sipakkaa päivää Sinulle ja napsulaisille jokaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 09:12

Pakkasaamua kaikille napsuille!
Tyttöministeri -kirja, valaisin, kännykkä ja silmälasit. Kaksi viime mainittua ovat pöydällä vain nukkuessani. ja kirja tietysti vaihtuu muutaman viikon välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 09:49

Silmälasit, kännykkä, pieni led-lamppu ja herätyskello.Ne on aamuisin etualalla, kun herään.Pöydällä toki muutakin on mm. alati vaihtuva kirja.
Täällä paistaa aurinko täydeltä terältä.Koiran kanssa olisi tarkoitus ulkoilla...Pakkasta 2,5 astetta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 09:52

Yöpöytä tyhjä, ei koskaan mitään siinä...
Vedet juodaan illalla keittiössä, ja silmälasit tietokoneen vieressä...
Herätyskello on lipaston päällä...

pakkasta oli aamulla -1 astetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 10:03

Huomenta kaikille.Pirteä pakkanen yöllä vieläkin 2-Alhaalla aamulla 6-Mulla iso kakstus ulkona viltillä peitettynä.
Jaa mitä yöpöydälläni on.
Tove janssonin,Muumilaakson Marraskuu,Suomalaisen terveysteema.Suomalaisten sairaus ja niiden hoito,Vihreänvalon vuosituhat,Elämäniloa,Yhteishyvä ruokalehtiä,Kotiliesiä,Naisenkäsikirja,Isojen ja pienten rukouskirja,Elämänhalu,Onni, Elämänhetkiä,Valonhetkiä,
Isän äidin pyöreä pöytä joka oli hänen aarre v1955v.Korjasin sen talteen joka minulla yöpöytänä.
Otin liimasin ja maalasin sen uuteen uskoon-vanhaa kunnioittaen ja mukaillen.
On kuin lähtevä laiva mutta kaikki on tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 11:06

Lamppu,käsivoide,pieni sydämenmuotoinen pajukori, jossa pari papiljottia, nenäliina,hiuspinnejä,jokunen koru ja kaikkien alla vaalea pitsiliina. Yöksi saavat seurakseen myös silmälasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 11:46

Eilen järjestelin vähän yöpöytääni. Nyt viimeyönä siinä oli lamppu, kaulakoru, rannekello, Somerset Maughamin kirja Kirjava huntu, KÄRPÄSLÄTKÄ, jolla yritin läiskiä ikkunanpesun yhteydesä sisälle karannutta HYTTYSTÄ ja hieman taas hiekkapölyä.Sit'ä leijuu täällä ilmassa, ei kuitenkaan liikaa. Mutta pölyrättiä saa kyllä käyttää päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 12:41

Eilen tuli postissa erään lehden tilaajalahjana lähettämä sääasema. Viritin sen yöksi "sille" yöpöydälle. Aamulla herättyäni napautin sitä sormella ja johan näytti säät sisältä ja ulkoa. Sitä tosin ei ilmoittanut onko pajon pierunhajua makkarissa. Ulkona oli -0,9 grad lämmöt ja pilvetön keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 15:12

Stalinin lapset, otsalamppu ja telkkarin kauko. Aamusella -4 pakkasta ja järven pinta sumuinen. Viritin autoon sisätilalämmittimen ja lohkolämmittimen piuhan tolppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 18:59

Pöytävalaisin, paperinenäliina, vesilasi ja kirjapino, joka odottaa lukemista, yksi niistä työn alla ja kahdeksan odottaa lukuvuoroaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 20:21

aamupakkasessa ei ollut mitään hyvää (vaikka aina yritän jotain löytää) - palelen, kun se pakkanen saisi tulla pikkuhiljaa eikä sitten rävähtää. ei nyttenkään paljoa ollut mutta kuitenkin vilutti raapia akkunoita. sitten kun se iskee -10 tai enemmän kerralla taidan vaipua koomaan.
mun yöpöydällä ei ole mitään - se on nyt ukon puolella. hällä on kaksi yöpöytää siis. remppaaa......
siinä olisi yövalo ja puhelin joka hellästi piiputtaisi kuudelta arkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 21:47

Kattoon heijastava herätyskello/lämpömittari. Kolme kirjaa, joista tärkein on Lupa auttaa, sekä lapsenlapseni tekemä kortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 02:29

Kirja löytyy aina, käsivoide purkki myös.