amu
Kysytty: 10.11.2011 - 00:24

miten noita linkkejä voi laittaa sivulle?

Avainsanat: linkin lisäys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 06:29

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/8594

Kysyjän kommentti

tästähän niitä löytyi useita vastauksia, kiitosta vaan. mutta yritykseni eivät onnistuneet silti parhaalla mahdollisella tavalla, tuo copy/paste on tuttua, mutta nuo linkkini eivät auenneet uudessa ikkunassa vaan siirtyivät seuraavalle sivulle?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 06:41

palisanteri on vastannut "pelkällä linkillä"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 07:34

Jokos sait avun? Tuossa Palisanterin linkissä sitä apua on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 08:11

Kopioit linkin sieltä sivun yläreunasta ja liität sen tähän napsun vastauskohtaan, copy ja paste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 08:42

Täytyy mennä palisanterin vastaukseen minunkin, on sitä joskus opetettu mutta kannettu vesi ei
kaivossa pysy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 08:51

Kopioi linkki nettiselaimesta ja liitä kysymykseen tai vastaukseen (lähderiville, lisätietoja jne...).
Muista napauttaa Enter riville liittämisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 10:03

Maalaa ja kopio ja liitä ( hiiren oikealla puolella) kyseinen osoite jota olet linkittämässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 10:59

Samat sanat kuin muilla,jos sulla on MAC.Ota ylhäältä "muokkaa","kopioi" ja sitten "sijoita" haluamaasi yhteyteen,maalaa(=paina hiirellä linkkiä) sitä ennen linkki.Helppoa kuin heinänteko ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 15:44

Mulle oli tuo linkittäminen selittämisellä niin vaikeaa,mutta oma poika kädetä pitäen sanoi ,sinähän äiskä opit sen. Ja meni kaaliin. Hän on opettajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 18:57

Kiitoksia vinkeistä......

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 21:44

Mene sille sivulle jonka haluat lähettää. Sitten tuolta ylhäältä osoiteriviltä kopioit sen. Tulet tänne, kysyt ja lähetät kysymyksesi. Sen jälkeen menet lisätietoihin ja painat liitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 02:28

Siinä tulikin jo kattavat ohjeet.