onko luxorissa verovapaata viinakauppaa.kuullemma ilta ohjelmaa on vähän.olaan menossa maaliskuulla luxoriin,

Avainsanat: luxor egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 19:19

www.luxortraveltips.com/esse...riving.htm
www.luxortraveltips.com/eati...lcohol.htm
Kyllä sieltä viinaa saa, jos ehdottomasti sitä haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 08:43

Lentokentällä on ainakin taxfree kauppoja.

Yleensä kaupat ovat liimanneet taxfree tarran näkyville.
Sieltä ostettaessa taxfree osuuden voi lunastaa lentokentän palvelupisteestä kotiin lähdettäessä.
Kannatta kuitenkin kysellä, missä taxfreen palvelupiste sijäitsee kotimatkalle lähdettäessä.

Jostain matkatoimiston palvelupisteestäkin voi kysellä toimintatapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 09:00

Tarkoitatko sitä että jäät siellä loman ajaksi ilman viinaa? Yritä kuljettaa jollain tapaa juomat mukanasi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 09:57

Ota oma pullo mukaan ;) No leikki keikkinä, kyllä sieltä viinaa saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 09:57

Ei mitään hankaluuksia ollut ainakaan Hurghadassa, 1 verovapaa myymälä kaupungissa...
Mutta Hotellista ostimme viinit kuin kirkkaatkin heidän pikku myymälästään...
Menimme erääseen ravintolaan syömään Sakkalassa niin ravintolan omistaja piti pikku alkoa sivutuotteena, näimme kun 1 rouva osti puoli koria olutta ja viinaa meni pussissa ties kenelle..

verovapaassa myymälässä on aikaa kaydä 48 tunnin sisällä maahan tulostasi...ja saa vain kerran käydä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 20:19

mikään ei ole verovapaata.........jos ihan tappiin asti katotaan.
ehkä sen pullon saa mukamas verottomasti, mutta jostaan sekin nypätään että tilit tasaantuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 21:38

Kai ne paikallisetkin juovat, jos ei muuten niin salaa. Mutta muista: maassa maan tavalla. Jos siellä paheksutaan ryyppäämistä, niin kunnioita heidän tahtoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 02:25

Taatusti on.