Tässäkö seuraava trendijuoma?

www.iltalehti.fi/ruoka/20111...4_ru.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 14:22

Tuo voi olla ihan hyvää ruuissa, jälkiruuissa ja leivonnaisissa, uskon kyllä tuotteeseen mutta en juomana...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille.Minulta tuo juoma vielä maistamatta.Pidän kyllä viskin mausta....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 14:03

Empä usko, että paljon jalan sijaa saa. On niin paljon muita hyviä alkoholittomaia juomia jo markkinoilla.
Maistiaiseksi, miksei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:18

No ei tuo mittään viskiä ole, en osta...sanoo täältä entinen viskin suuri ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:38

vaikea kuvitella, että tuollaiselle menekkiä olisi. viskin ystävät haluaa sen alkoholillisena versiona. Minusta viski on niin pahaa ja korventaa ruokatorvessa mennessään, että ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 15:26

Ei ainkaan mikään hittituote ole tuosta tulossa.

Onhan niitä alkoholittomia juomia alkossakin myynnissä ja kulutus on vähäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 16:45

Absinttiä ei voita mikään?

Lähteet:
aijaa.com/v.php?i=002209031457.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 17:19

En pidä viskin mausta. Hyh, hyh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 19:01

En usko tuon tekevän kauppaansa.
Tuolla hinnalla saa täällä ihan oikeaakin viskiä. En tosin osta sitäkään, sillä minusta se on kamalinta juomaa mitä olemassa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 20:06

tuskinpa sillä eihän se käy edes "terveysjuomaksi"

tieku.fi/ihminen/sairaudet-j...verisuonia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 21:54

Ei taida saada jalansijaa meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 22:19

Ihan oikeassa ovat Skotti whiskyn valmistajat,että tuotetta ei sais edes kutsua viskiksi,häpeä!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.11.2011 - 23:58

suomessa kuluu ainoastaan kossu ja vissy, niin ja tietysti lasol ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 09:16

Juomia on jo nyt niin paljon että mikä tahansa uutuus hukkuu muiden joukkoon. Ei tuo ole whiskyä, saa nähdä nostaako joku jutun nimen väärinkäytöstä. Itseäni ei kiinnosta koko tuote minkään vertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 21:32

Voisi minulle maistuakin - tykkään viskistä mutta en siitä miltä se tuntuu seuraavana päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 02:20

Ei tuo oikeaa whiskyä voita.