Aurinkoista huomenta Savosta. Millainen sää hellii sinua tänään?

Oli pakkasyö ja vielä aamullakin -2°C ja maa kauniisti kuurassa. Pakko lähteä heti aamulenkille, kun saan aprikoosipuuron hellalta pois...oikein ihanaa päivää kaikille.

Lisätty: 09.11.2011 - 14:25

Kiitos terkuista..niissä tuoksui aurinko, kukkaset ja meri. Meillä tuoksuu kakut. Reippailu ulkona sai minut puuhastelemaan kahvikakkujen teossa. Syntyi hedelmäkakku ja kaksi "Mummukan piparikakkua". Tuoksuu ihanat mausteet...

Avainsanat: kuura. maassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 09:18

Hyvvee päevee! Meiltä näkyy olevan miinusmerkki pois edestä.
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

Eräs päämies oli tarkka milloin on huomen ja päivä alkoi rakennuksilla tasan klo 7.

Kysyjän kommentti

Päevät ja kiitos kaikille vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 09:33

Aurinkoista, miellyttävä, selkeä sää Helsingissä, + 2 ast. aamulla klo 6.
Yölläkään ei ole ollut miinusta koska huurretta ei näy missään, olemme toki ihan meren rannalla, täällä on lämpimämpää.

Lisätty: 09.11.2011 - 13:13

Tänään on kaunis syyspäivä, silloin tällöin tulee vilkuiltua ikkunasta hienoa näkymää. Eilen oli pilvistä mutta lämpöasteita enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:38

Pieni pakkanen, selkeää, raikas aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 10:03

Kuuraa maassa (ainakin tulevan grillikatoksen laatan ympärillä, jossa hiekan alla styroksi eristää...) ja aurinko paistaa! Kaunis päivä tulee...
Harmittaa vaan, kun ikkunat niin likaiset ja se todella näkyy , kun aurinko porottelee...Ei kukaan haluaisi tulla niitä pesemään?Nimimerkillä tylsää puuhaa, vaikkei olkapää jumissa olisikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 10:06

Turku nyt +3 ihan kiva keli.. ei sada tai muutakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 11:09

Kanta - häme aamu hyvin usvan sekainen ,yön viileydestä johtuen 2+ .Laskua on lämpötilassa tapahtunut kun edellin yö vielä 8+.
Nyt aurinko poistanut usvan ja sumun pois.Kirkasta ja kristallisia hohteita vesipisaroista ja auringon valosta johtuen.
Aivan ihana ilma ulkoiluun. Tekee mitä tahansa ulkona.
Terveiset kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 11:09

Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 13:11

ei kehtaa valittaa

www.madeira-live.com/fi/weat...index.html

huomenna pitää vaihtaa maisemaa vaikkei oikeastaan tekisi mieli

terkut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 13:53

Kuiva puolikirkas sää. Aivan sopiva ulkoilukeli, kun töppöset vain saisi liikkeelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 15:15

Aurinkoinen syyspäivä tervehti iloista lenkkeilijää.
Tuli napsuttelun aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 18:37

Aivan tyyntä, lämpöä varmaan 26 astetta. Joitakin pilviä, ja illalla kaunis iltarusko. Vieläkään ei tuule ollenkaan. Kuu mollottaa usvaisen pilviverhon läpi. Uintikelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 19:28

Kiitos kysymästä,sää on mitä parhain.
www.eltiempo.es/fuengirola.html
Oivallinen päivä viettää golf-kentällä, ei liian kuuma, eikä kylmä.
Näyttää olevan täysikuun aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 20:54

Ehtoota, tulin juuri iltalenkiltä, maa kuurassa, lämpötila nollassa, kirkas taivas ja lähes täysikuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.11.2011 - 00:11

ensimmäinen pakkaspäivä -1 päivällä, oli ja meni iltavuorossa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 05:09

Lauhaa on sunnuntai aamuna.