Onko nyt valtiomiesten vaihtoviikot?

Kreikan ja Italian pääministerit eroavat (tai erotettiin). Putinin suosio on alimmillaan 10 vuoteen. Laskusuhdanteet ovat saapuneet salonkeihinkin.
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...9_ul.shtml

Avainsanat: valtiomiesten vaihtoviikot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 08:34

Tällaiset vaihtoviikot ovat paikallaan myös politiikassa. Annetaan persujen olla niin saadaan vähän väriä Suomenkin politiikkaan ja ihmisiä täytyy välillä herätellä ajattelemaan asioita..ettei aina vaan mennä jurputeta entiseen tyyliin ja vanhojen kettujen malliin. Ps. en tarkoita jumppista...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 00:35

En halua tällä nyt ketään loukata, mutta voisiko joku maa ottaa meiltä nuo persut omalle kontolleen? Annettaisi ne jookosta jonnekin muualle pois...Ilmaiseksi saisivat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 07:43

Niinhän nuo uutiset kertovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 07:52

Mihin tuo linkkisi viittaa: Ei Putinia vaihdeta ennen joulukuisia vaaleja ainakaan. (Vanha KGP:n jermu.)
Silvio Berlusconi on luvannut erota vasta "kun asiat ovat järjestyksessä". Kreikka ei kiinnosta, siellä ovat iät ajat myrkkymaljoja juotelleet silmäätekeville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:38

Jo oli aikakin pistää ainakin Italian perluskooni kiertoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 10:05

Taitaa olla ainakin mitä uutisiin on uskomista, ja on noita päämiehiäkin hengiltä otettu...
Kansa kapinoi ja taitaa olla aiheesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:56

Niinpä taitaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 19:36

Koko vuosihan on sitä ollut.
Putinin suosio on ulkomuistista kuutisenkymmentä prosenttia ja se kyllä riittää, vaikka äänet laskettaisiin ihan oikeinkin.
Taitaa vielä ehtiä muutama mies vaihtua ennen vuodenvaihdetta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 20:51

Näyttää olevan ja tuli se viimein lähtö Berlusconillekin, tuomarit Italiassa odottavat sormet syyhyten, kun nyt ei enää herralla ole syytesuojaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 22:24

Vaihtoon vaan ja pätevät tilalle,Putin-kloonejahan sitä paitsi Venäjän maalla riittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.11.2011 - 00:18

hieno homma, saisi olla useammin nämä vaihtoviikot ja omasta mielestäni persut ovat parasta mitä tälle maalle on tapahtunut politiikassa piiiiitkäään aikaan, nämä meidän kaikki vatipäät ovat varmasti ensimmäistä kertaa elämässään huomanneet että äänestäjät pitäisi ottaa huomioon edes jollakin alkeellisella tasolla ;) ja nyt eivät uskalla tehdä kovinkaan paljon päätöksiä joista kansa ei tykkää, kaikki tämä vain persujen pelon takia ;) tosin voi olla että ikävät päätökset jäävät tekemättä ainakin ennen kunnalisvaaleja ja lykkääminen voi johtaa vielä ikävämpiin päätöksiin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 21:17

On jo aikakin laskea uusia tuulia puhaltamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 05:08

Hyvä näin.