Mitkä ovat mielestäsi talven ja joulun ajan värejä? Näkyykö se kodissasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 22:01

Kulta, valkoinen, lämmin hämärä, pakkaslumi, tuikun kirkkaus, tonttulakin punainen...lapsen silmien odotuksen säihke...niissä on kaikki joulun värit!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 19:39

Punainen, vihreä ja kulta tai hopea...
Ja taatusti näkyy pari noista vuoro vuosin... itselläni kasa kuusen koristeita eri väreissä ja vaihdan niitäkin vuosittain...
Kuin löytyy pari tekokuusta toinen vihreä kuin kuuluu ja toinen valkoinen vuorotellen noitakin veivaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 19:42

Punainen, vihreä, ripaus valkoista, kultaa ja hopeaa, niistä koostuu minun joulupaletin värit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 20:10

Punainen, vihreä, kulta tai hopea. Joskus on ollut kultaa pallukoissa ja joitain sinisiä ledivaloja pöydän koristeena. En kyllä koristele nykyisin kotiani jouluksikaan... normijutut ja kynttilät riittävät. Kynttilät kuuluvat tähän syksyn pimeyteen jo nyt ja niitä voi poltella pitkin vuottakin... Niistä lähtee hyvä fiilis... sellainen lämmin, hellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 20:12

Hopean ja kullan värit tietenkin. Punaiset oranssit ,valkoinen ja vihreä. Niistä on paljon vaaleita ja kirkkaita värejä.Joulu on uskomattoman lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 20:58

Punainen, valkoinen ja vihreä. Iloa,valoa ja luontoa. Lisäksi vähän ylellisyyden tuntua eli kultaa ja hopeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.11.2011 - 21:16

punainen, valkoinen, kirkas lasi, musta/muu tumma väri, kuuseen nitä jalometallin värejä ja näkyyhän ne ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 21:35

Olen punavihreä ainakin jouluna.
Kultaa ja mirhamia täytyy myös löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 07:51

Punainen, vihreä ja hopea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 08:42

Punaista näkyy, vain pieni ripaus vihreää, valkoista, kultaa, hopeaa ja sinistä. Taitaa näkyä vielä hieman ruskeaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:34

Punainen ja vihreä ovat kai ne perisnteisimmät joulun värit. meillä on myös sinistä ja valkoista mm. jouluverhoissa ja pöytäliinoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:40

Ei mitään värien sekamelskaa joulunakaan, punaista en voi sietää.

Lisätty: 09.11.2011 - 13:04

Joulunajan ruokapöydän pöytäliinojani on mm. tummahkon sinisen ja kullanvärinen, on aika kaunis mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:44

Vekselinvihreä ja tuskanpunainen saattaa joillekin olla kohtalona.

Onneksi kynttilän liekki lämmittää ja tähdet tuikkivat taivaalla iloa suoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 21:14

Jouluaattona tulee punaista taloon, muuten värit pysyy kaikkina vuodenaikoina samoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 05:02

Punainen ja kulta on minun joulu värini.