HP-kysymyksestä tuli mieleeni,miksi vain miespuoliselta Napsulta oletetaan tulevan tietoa,yhd.vastauksessa ehdotetaan näin?

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/46677

Lisätty: 08.11.2011 - 19:19

Niinpä olit ekana,täällä kun ei näe kysymyksiä kirjoittaessaan.Hyväksytään ja samoin takaisin anteeksipyyntö;olin tulossa poistamaan omaani.Ei pitäis toimia ennenkuin ajattelee,(vanha viisaus),se mopo vaan lähti...

Avainsanat: hp herätti kysymyksen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 18:17

Itse naispuolisena voin ainakin omasta puolestani todeta, että ei sitten pätkän vertaa kiinnosta mitkään elektroniikka jutut.Siitä ei ole kyse, etteikö aivoja saattaisi niiden ymmärtämiseen olla riittävästi, mutta kun ne kylmät laatikot EI VAAN KIINNOSTA! Kautta aikojen on kaiketi miehet olleet sähkövempaimista ja muustakin elektroniikasta enemmin kiinnostuneita kuin naiset...
Toisaalta moniakin laitteita tarvitaan esimerkiksi arjessa pärjäämiseen ja sen helpottamiseen.SILTIKÄÄN en halua esimerkiksi kuulla vertailuja kyseisten laitteiden paremmuudesta.Riittää, että kone pelaa...Enkä halua joka vuosi vaihtaa konettaa uuteen malliin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 18:14

Ilmeisesti Pate tarkoitat minun vastaustani kysymykseen, ajattelin, että miehet ovat yleensä tekniikkaa
paremmin tunteva laji.
En millään muotoa halua naispuolisia napsulaisia sanoa tyhmäksi ja pyydän anteeksi jos se Sinusta tuntui
siltä, tarkoitus ei ollut se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 19:49

Jollen tiedä niin haetaan tietoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 21:48

En minä ainakaan niin kuvittele.
Kyllä täällä on erittäin hyvin tietotekniikasta perillä olevia naisiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:32

Tasa-arvoisia ollaan naiset ja miehet napsussa. Mutta jotkut asiat vaan kiinnostavat toista sukupuolta enemmän kuin toista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 13:22

Elävässä elämässä myös naisia kiinnostaa tekniikka - naisinsinöörit ja tekniikan tohtorit eivät ole mikään harvinaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:39

Kaikki vastaukset lienee kelvollisia. Jokunen saattaa osua oikeaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 20:30

Miehethän ne tekniikan ihmelapsia ovat, hehän ovat tietävinään kaiken, joten ei pilata heidän uskoaan vaan annettakoon heidän pitävää uskonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 05:00

Uskon että miehet tietää noista asioista enemmän, minä en ainakaan tiedä.