Onko tupakka-Napsuilla kokemusta paljon puhutusta sähkötupakasta?Onko kuin vesipiippua vetelis?

www.esaimaa.fi/Online/2011/1...12377392/4

Lisätty: 08.11.2011 - 17:02

Jeps Papiti,ihmeteltiin taannoin joukolla Kriisi-Kreikassa yhdellä madamella,vaikka hän piti "piippuansa"jemmassa,kunnes näin mainoksia FBssä ja äkkäsin sen olleen SE ;-)

Avainsanat: sähkötupakka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 18:02

En ole tupakka-Napsu, mutta kyseisen tuotteen olemassaolosta olen tietoinen. Käytössä en kellään ole vielä nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 16:41

Ei hajuakaan, mutta näkyy noita joku täällä käyttävän.
Vähän on omituisen näköistä, kun aikuinen mies imee sellaista marketissa kuin tuttia, mutta eipähän haissut.
Kahdeksan euroa kappale näkyi maksavan eräässä kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 18:29

empä minäkään polta, mutta en teidä kyllä sähkötupakan olemassaolostakaan mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 19:36

www.sahkotupakka.info/

pöltan kyllä mutta tuo outo juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 08:55

Naapurini kuulemma käyttää nyt sähkötupakkaa ja yrittää sen avulla päästä irti tupakasta. Muuta en asiasta tiedä, kun et itse pössyttele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:45

Kuullut olen, mutta en aio kokeillakaan.

Sauhuttelen minkä sauhuttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.11.2011 - 11:17

En ole moisesta kuullutkaan - pysyttelen ihan tuossa käsikäyttöisessä edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 04:56

Tuosta ei ole kokemusta, ihan perinteisessä olen pysynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 21:03

Itse lopetin "vahingossa" tupakoinnin kun sähkötupakan hommasin... ei vaan tehnyt mieli tupakkaa enää. sehän on inhoittavaa myrkkyä, jännä miten sen tajuaa vasta jälkikäteen... olen siis yhä nikotiini-koukussa, mutta tupakkakoukussa en enää ole.

Suorastaan toivoisin että kaikki tupakoijat vapautuisivat koukuistaan :)

BTW. Oma lemppari sähkötupakka maksoi 19,95€ ja sen saa täältä: www.sähkötupakka.eu

Lähteet:
www.sähkötupakka.eu