Joko teilläpäin on lunta?

On se vain upea tuo luminen maisema.
Terassilta kiikareilla katsottuna.
www.espanja-info.net/uutiset...ralle.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 23:03

Tänään satoi ensilumi.. Ihanaa! :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 12:44

Eipä ole lainkan lunta ja minua ei haittaisi ollenkaan, vaikka ei ainakaan kuukauteen vielä lunta sataisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 12:58

Upea maisema on tosiaan,täällä ei lumesta vielä tietoakaan...harmaata ja pilvistä ...asfaltti vielä näkyvissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 13:18

Hienosti valkea siellä jo maassa! Vaan eipä ole meillä.Onneksi ei ole.En pidä koko lumesta yhtään...Tule tänne sieltä palelemasta : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 14:12

Ei vielä valitettavasti ole vielä. Lämpötila pysyy plussan puolella. Yöllä saattaa jopa olla +5 astetta lämmintä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 14:16

Ei vielä ole satanut. NYt luvattu viikonlopuksi kylmempää saa nähdä miksi muuttuu. Nyt ollut 8+ yötä päivää.Tuuli kuivannut paikkoja, ihan hienoa ja hiljaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 15:13

Ei sitten ole toiveitakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 15:22

Ei rippeitäkään, olen kymmenen lumihiutaleen leijuvan maahan, mutta se jäi siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 15:23

Teillä varmaan Granada näkyy!
Saariselälle satoi jo näyttivät uutisissa.

Lähteet:
ilmatieteenlaitos.fi/lumitilanne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 17:39

Pitänee Espanjaan matkustaa, että näkisi lunta. Ei ole hiutalettakaan täällä näkynyt. Odottelemme nyt sääennusteen lupaamia viileneviä päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 17:42

Teillähän on maisema kuin joulukortissa, täällä vielä ollaan plussan puolella, mutta pikkuisen viilenevää on luvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.11.2011 - 21:54

eipä vielä ole näkynyt, eikä näin lämpimällä oikein pysyisikään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 21:57

Hiekkaa enimmäkseen näkyy. Ja vettä. Toivottavasti se ei jäädy tänä talvena...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:40

On lunta tulvillaan, raikas talvisää.

Tuossa laulussa ei ole nykyiseen Turun säätilaan yhtään osumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:51

Hahhah... eipä todellakaan ole! Kukat kukkivat puistoissa, tänä aamuna toki hiemna viileämpää eli +2 ast.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.11.2011 - 11:06

Ennustin ensilumen satavan 3.11. maahan, mutta ei ole vieläkään näkynyt. Kuuraa oli aamulla maassa ensimmäisen pakkasyön jäljiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 20:10

Vielä ei ole lunta.