Huomenta kaikki napsun "martat ja martit", no huomenta kaikille tietenkin. Kattilassa kiehuu nauris-kuutioita. Mitä tekisin?

Avainsanat: jelppiä menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 09:34

Onko sulla pottuja ja lihapottia siellä. Pistä kypsiin nauriskuutioihin voita hiukan ja hunajaa sitten pippuria myllystä hiukkasen ja merisuolaa.Syöt lisänä edellisten kera,
Marttina jos on lämmintä on pitkään läämintä.Torstai ratkaisee mutta eiköhän.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista ja vinkeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 09:19

Naurismuhennosta ja jos ylimääräsitä jää niin laita sitä sämpylätaikinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 10:20

Kyllä perunan asemasta nauriskuutiot söisin.Vaikka voinokere päälle ja jotakin lihaa keralle...Nam! Siihen vielä hyvä vihersalaatti...Kyllä hivelee makuhermoja, on terveellistä ja vie nälän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 15:36

www.ess.fi/?article=164746

tässä alhaalla resepti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:33

Soseeksi vaan ja ylimääräiset pakkaseen myöhempää käyttöä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 10:16

Nauriskuutiot ovat mainio lisäke ruualle kuin ruualle. Sellaisenaan käyttäisin, korvaa perunan (jossa on valtavasti hiilihydraatteja).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:59

jollet meinaa laittaa mitään muuta sinne kattilaan niin suosittelen heittämään possuille........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 20:04

Ovat ihan herkullisia sellaisenaan.