Ei kysy aikaa eikä paikkaa - sanotaan?

www.lapinkansa.fi/Kotimaa/11...rilla.html

Avainsanat: menehtyä seurakunta leiri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 23:43

Ja kaikella on aikansa ja paikkansa.

Kysyjän kommentti

Kiitos, niin se on. Kukaan ei lähtöään etukäteen tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 06:05

Mitä lie tapahtunut??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 08:13

Olisiko ruoalla tai lääkkeillä osuus tapahtumaan, arvoitus vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 08:27

Rikokseen ei viittaavaa, mutta kuolemia vielä 2, ettei vaan olis itseaiheutettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 09:06

Joskus sattuu asioita, jotka sattuu kun sattuakseen ajasta ja paikasta riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 09:10

Minä olen tuon vertauksen kyllä kuullut siitä alullepano asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 09:29

Tosi outoa,kaksi kuolemantapausta samassa leirissä ja tunsivat vielä toisensa,ettei vaaan ole sovittuja juttuja nuo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 09:37

Aika outoa samalla leirillä kuolee yllättäin 2 miestä. Ompa outoa.Mitä juotu ja syöty tai nautittu.Eiköhän selvinnee kun tutkiivat. Outoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 15:17

Ruumiinavauksessa varmaan selviää.Miehet tekivät " tandemit"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:19

Tuossa sanonnassa piilee totuus moneen tapahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 15:03

tästä voisi spekuloida vaikka kuinka - jopa salalittoteorian saada aikaiseksi.
a) päivänsä olivat luetut. b) tapahtui yhteinen päätös c ) joku antoi periksi verenhimolleen d ) kokeilu ei ihan menny tuubiin. e ) ufo kävi kylässä f ) pakko päästä uutisiin - vieras naapuri mökissä
tätähän tulis vaikka kuinka :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:59

Kauhistus.