Tuleeko mun ns. yksityisviestini teille perille, kun en ole saanut minkäänlaisia kommentteja?

ja sähköpostiini on tullut myös viesti että uusi viesti mulle, mutta sitten siellä ei olekaan mitään uutta viestiä, vaan joku vuoden takanen viesti,
olen vastannut useamman napsulaisen yksityisviestiin.... :(

Lisätty: 08.11.2011 - 19:10

Kiitos kovasti vastauksistanne, ajattelin ensin kyllä kysyä YP:lta, mutta kun kuulin etei siel enää oikein vastailla.... hmmm.... ja en muista että olinko kirjautuneena vai en, luulen olleeni ainakin....toiset teidän viesteistä oon nähnyt vaan painamalla sitä "yhteinen taulu" -kohtaa, mietitään, mietitään :)

Lisätty: 12.11.2011 - 22:09

muutamat napsulaiset tekivät "testin" ja viestit tulivat perille, hyvin toimi tällä kertaa, useimmilla näky sekä mun että viestittäjän vietit, mut eräällä vain mun viesti, paitsi sitten kun paino "yhteinen taulu" niin tuli hänekin viestinsä näkyviin, vissiin tauti nimeltä morbus mysticus :)

Avainsanat: yksityisviesti napsu vastaus toimimattomuus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 22:20

Olisko siellä 16000 viestin joukossa ;-D,mulle ei tule ilmoitusta viesteistä(ruksi),mutta eipä viestejä sadakaan.Kysäsehän YPltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 21:41

Tuntuu oudolta tapaukselta. Ylläpidosta voi kysellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 23:03

Tämä napsun tekniikka tuntuu sekoilevan. Ilmoittaa ja sitten ei olekaan mitään tai sitten on joku vanha - samoin käy täällä. Yksityisviesteistä en voi sanoa mitään, koska et minulle laita niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 03:23

eipa ole ainakaan mun postilootaan mitaan kolahtanut, lieko matkalla hukkunut, tai et ole mitaan lahettanytkaan mulle. terveiset Napsulaisille Christchurchista (New Zealand). kaunis saa hemmottelee kulkijaa taalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 04:05

Jotain säätöä tuo ylläpito tekee, kun välillä riitti saman kysymyksen vastauksista yksi sähköposti ja nyt taas tulee jokaisesta erikseen. Joskus vielä tuplana.
Viestien kulkemisessa en ole huomannut muutosta, enkä moitittavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 07:39

En osaa sanoa tuohon mitään. Minulle on tullut viestejä tietyiltä ihmisiltä joten kannattaa kysyä nyt ylläpidolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 08:14

Kaksi ilmoitusta sellaisia on tullut, mutta ei mitään järisyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 08:18

Minulle on tullut todennäköisesti kaikki ne mitkä on tarkoitettukin minulle. Oudolta tuntuu. Mistä mahtaa nyt kiikastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 08:25

Pistähän kysymyksesi ylläpitoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 09:06

Olethan ollut kirjautuneena sisään, kun sitä yksityisviestiä olet yrittänyt katsoa. Itselleni on käynyt kylläkin niin, että kun tuli sähköpostiin ilmoitus uudesta viestistä niin lukiessani sitä huomasin viestin todellisuudessa tulleen jo yli kaksi viikkoa aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:58

Laitapas ylläpidolle viestiä, jos he osaavat neuvoa sinua.