Katsotteko tv-ohjelmaa nimeltä Diili ja mietteitä ohjelmasta?

Itse seuraan säännöllisesti ja mielenkiinnolla seuraan Hjalliksen välillä rajuja kommenteja...Toisinaan puhuu ihan asiaa...vaikka tuntuu välillä olevan aika jyrkkä mielipiteissään ja päätöksissäään...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 21:04

no tota noin en ole seurannut,hjalis on niin allöttävä persoona.täynnä itteensä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 20:34

Ei tule diiliä seurattua. Vois olla hyväkin ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 21:10

En katso valmiiksi naurettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 21:17

Mitenkäs muotoilisin...En katso salkkareita,enkä Diiliä.Molemmat yhtä kaukana minusta...Eikä kiinnosta ei yhtään.Leikin vaikka senkin ajan koirani kanssa tai kyselen pojalta sanakokeisiin sanoja : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 21:19

En ole koskaan katsonut Diiliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 21:40

Minusta kuuluu turhien ohjelmien joukkoon. En katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 23:00

Vain yhden tuotantokauden olen katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.11.2011 - 00:30

diili ei oikein kiinnosta, olen tainnut yhtä jaksoa pätkän verran seurata, samoin amerikkalaista esikuvaansa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 07:40

Yksi niitä inhokkeja joita en todellakaan katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 08:15

en katso, Hjallis on niin itseään täynnä, että en viitsi harmistua hänen takiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 08:30

No eilen tuli tv:tä kuunneltua Diili ei ol mun juttu, ja täytyy sanoa että nämä kaikki realityt on niin muunneltuja Amerikkalaislta ym...
Saisi tulla TV:stä jotain muutakin kuin näitä...
Esim kokkiohjelmia tulee tuutin täydeltä APUA!!!! ( vaikka kuin kanavaa vaihdat, niin kyllä joka kanavalla kokki luuraa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 09:03

Aluksi seurasin mutta otti se hjalliksen meuhkaaminen niin päähän että enää en viitsi katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 11:43

Joskus sivusilmällä seurailen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 15:07

tämä ohjelma saa hyvin ihmisten kilpailukyvyn ja moraalin ym esiin. keinolla millä hyvänsä......

hjalliksen kommentit perustuu osittain : show must go on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:57

Seuraan jos olen bisnes tuulella, mutta jos päivä on ollut yhtä bisnestä, niin ei jaksa enään telkusta katsoa.