Onko Annuliini Napsun ahkerin kysymysten tekijä ikinä? Minusta on hienoa, kun joku tekee iloksemme paljon kysymyksiä.

Avainsanat: ahkera kysyjä napsussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 16:54

Hyvä hyvä! Kysymyksiä vaan kehiin : ) Täällä näitä vastaajia riittää...Jospa onkin kautta aikain ahkerin? Kuka tietää...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 16:19

Todella paljon välillä pukkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 16:57

Varmasti on, ei meidän toisten tarvi mitään enään kysyäkään. Eihän niihin ole pakko kaikkiin vastata.
Mutta joukossa on hyvin monia samantapaisia aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 17:52

Paljon tulee tosiaan kysymyksiä, vastaa ken haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:10

Saattaa hyvinkin olla.
Taannoin Matilda pommitti aika mahdottomilla kysymyksillä, mutta tämän kysymyksen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään.www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/38974

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 20:40

Uskoisin asian näin olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 20:51

Saahan täällä kysellä,en ala rankkaamaan ketään listalle.Kerran kyseli "joku" haulikkotyyliin,mutta ehkä oli käytössä joku kysymys-sivusto,missä kysymyksiä sikin sokin;positiivareilla vastaavanlainen,oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 22:50

No hyvä kun joku keksii kysyttävää ! ei se aina oo niin helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:55

On siinä urakkaa hänellä, kun rupeaa valitsemaan parhaita vastauksia. Niitä riittää. Kymmeniä kyssäreitä oli melko peräkkäin. Vastaajille pohdittavaa mitä mihinkin vastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.11.2011 - 00:41

hyvä että jotkut kysyvät, niin voi vastata ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 11:45

Annuliini on ahkera. Tiedä sitten kuka on napsun historian ahkerin.. kiva kun joku kyselee ja pitää napsua hengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:56

Saattaa hyvinkin olla, erilaisia kysymyksiä tulee kuin turkin hihasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:54

Näin on, kiitokseni Annuliinille.