voiko 50vuotta täyttänyt henkilö oleskella yli 30vuorokautta thaimaasa ilman viisumia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 19:35

Kolme kuukautta (90 päivää), sitten välillä vaikka Singaporeen ja takaisin (yli 50v).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 15:25

www.thaimaa.fi/opas/passi-viisumi/

Lähteet:
kuukle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 15:36

Lisätietoja saa suomeksi myös Thaimaan suurlähetystön internetsivuilta
www.thaiembassy.fi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 16:01

Ilmeisesti jussi111lla menneet numerot nurinniskoin,eli kysymys yli 15vuotiaasta-5kympin sijaan...

Mikäli alle 15-vuotiaalla ei ole omaa passia, hänet on oltava merkittynä mukana matkustavan vanhemman passiin. Jos matkan kesto on yli 30 vuorokautta, tarvitaan mukana matkustaville lapsille omat passit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 16:15

Suomen kansalaiselle riittää Thaimaan loman matkustusasiakirjaksi passi, mikäli matka kestää alle 30 päivää. Passin tulee olla voimassa vähintään 6 kuukautta eli 180 päivää maahan saapumispäivästä ja passin täytyy olla ehjä.

Mikäli alle 15-vuotiaalla ei ole omaa passia, hänet on oltava merkittynä mukana matkustavan vanhemman passiin. Jos matkan kesto on yli 30 vuorokautta, tarvitaan mukana matkustaville lapsille omat passit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:49

Ei voi oleskella. Viisumi pitää sitten hommata. Tai poistua välillä maasta ja palata takaisin uutena turistina.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.11.2011 - 00:45

ikäsyrjintää :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 08:04

kyllä voi,maasta lähtiessä maksaa thai viranomaisten määrämän sakon,maximi sakko nyt on 20 000bath,jotkut henkil.t ovat useita vuosia ja maksavat sakon,kun poistuvat maasta,seuraavana päivänä voi tulla takaisin

Lähteet:
oma tieto