Käytätkö jälleen voita?Missä hyllyt tyhjinä voista(uutisten mukaan)? Itse en ole ryhtynyt takinkääntäjäksi voin suhteen,mutta mites muut?

Avainsanat: voi sallittua elintarviketta vaihteeksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 12:07

Edelleenkin käytän voita entiseen tyyliin elikä kalan paistossa ja joissain leivonnaisissa. Kalaa paistan siten, että laitan voin joukkoon myös tilkan öljyä.

Lisätty: 07.11.2011 - 13:24

Viime viikolla luin lehdestä, että joillain isommilla paikkakunnilla oli voihyllyt olleet tyhjinä. Tästä ei hyvää seuraa esim. sydän- ja verisuonisairaille. Älytön juttu tämä karppaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 11:21

Voita käytän leivontaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:57

Voita leivontaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:17

Meillä leivälle laitetaan voin ja öljyn seoksia... Voita leivontaan ja kalaruokiin.Erilaiset öljyt muuten käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:39

Paistamiseen käytän ja päälle vielä raskasta ja paksua ruokakermaa.
Kaikki kevyt-, vapaa-, vähäkaloriset sun muut ovat boikotissa. Syön hyvin, mutta sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:49

Olen käyttänyt aina voita. En edes uskaltaisi käyttää margariinia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 15:02

Kyllä meillä on aina voita jääkaapissa mutta ei sentään hyllyjä tyhjennetä. 250 g paketti juustoporstin kirnuvoita ostetaan. Margariini ei viehätä, voita olen aina käyttänyt.
Myös oliiviöljy on käytössä.
Kaikki eivät ole sydän- ja verisuonisairaita suinkaan. Kohtuus kaikessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 15:43

Voilla voitelihe, tammalsi poron talilla jo vakavanha Väinökin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 17:06

Voi, voi, voita käytetään rinnakkain pro aktivan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 17:41

Voita leivontaan ja kalan paistoon olen pienen ikäni käyttänyt, muutoin öljyä ja oivariinia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:32

Meillä on aina käytetty enimmäkseen voita.

Ei aina tarvitse uskoa mitä toiset uskottelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 20:39

Voita sen olla pitää. Se on kirnuamlla tehty ,maito- kerma hapatteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:48

En sen käyttöä ole edes koskaan lopettanut. Voita pitää ehdottomasti olla kalanpaistamisessa sekä perunamuusissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:34

Käytän voita, en ollenkaan margariiniä.