Mitä pyykinpesukonetta suosittelet? Suoravetomoottori, edestä täytettävä, höyrypesumahdollisuus? Vanha hajos nyt kokonaan.

Lisätty: 08.11.2011 - 15:26

Uskokaa tai älkää-valitsin sitten Samsung Eco Wash pesukoneen!

Avainsanat: paras pyykinpesukone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 11:23

Yleensä käytän nestemäistä Omoa tai Rainbowta, mustalle pyykille omaansa ja väriliselle omaansa. Lisäksi käytän jauhetta lähinnä valkopyykin pesuun.

Kysyjän kommentti

Tää on hyvä vastaus, vaikka en pesuaineesta kysynytkään. Silti valitsen sen parhaaksi. en yhtään tiedä miksi, mutta kuitenkin. Kiitti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 11:35

Mulla ollut jo kaksi edestä täytettävää,en kehaise kauanko viimeisin käytössä!!Tutustu eeism.Työtehoseuran testeihin sekä kauppojen valikoimiin.Makuasioita nämäkin.

Lisätty: 07.11.2011 - 13:36

piti tulla lisäämään,että mun ed.täytt.koneessa ruost.teräksinen rumpu,näköjään jossain muovinen????Electrolux merkiltään,samoin kuin astianpesukone+kylmäkalusto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:45

www.vertaa.fi/pesukoneet/

tässä olisi jotain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:21

Edestä täytettävä meillä.Sopii tilaan parhaiten, kun kodinhoitohuoneen pöytätason alla.Kone on merkkiä Siemens ja tyytyväinen olen ollut.Pesee puhtaaksi eikä liikaa ohjelmia,riittävästi kuitenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:35

LG.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:51

Ehdottomasti Miele. Toinen edestä täytettävä Miele huushollissani, sillä edellinen kone jäi edelliseen asuntoon. Suosin kennorumpua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 17:40

Edellinen edestätäytettävä Electrolux pesi reippaan 25 vuotta, nyt on saman firman päältä täytettävä ollut kokeilussa jo reilun 7 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:30

Ihan sama minkä valiset. Kestää n. kymmenen vuotta ja on aika hankkia uusi.

Ota sellainen mikä on mielestäsi helppo käyttää sille varatussa tilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:46

Itselläni on edestätäytettävä, kuivaava kone, merkiltään Indesit. Olen ollut tyytyväinen siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 22:56

Mulla on / aina ollut Upon Pesukarhu päältä täytettävä ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
Makunsa ja tilansa kullakin mikä minnekkin sopii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:34

Bio Luvilia käytän.