Minkä merkiksi Venetsiassa soivat silloin tällöin sireenit?Mitä se ihmisille ilmoittaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 11:51

Veikkaan, että jos vesi kanavissa alkaa jostain syystä nousta yli tietyn raja, alkavat sireenit ulvomaan.

Kysyjän kommentti

Tulva ei ollenkaan tavaton kiusa siellä...Vaikka Venetsia ei virallisesti enää vajoa, on tulvat siellä ainainen ongelma.Siitä sireenit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 11:41

Mun tulee ekana mieleen tulvavaroitus veden noustessa laguunalla liian korkealle tai tulipalo,siellähän palolaitoksen yksiköt toimivat veneillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:53

tulvasta (aqua alta) varoittavaan sireeniin. ... Kevyet puurakenteet kestivät huonosti Venetsian kosteaa ilmastoa.

www.rakennustieto.fi/lehdet/...P_327.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 12:09

Tulvavesi mullekin tuli ensimmäisenä mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 17:37

Tulvasta varoittaa, se nousee joskus tosi nopeasti siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:29

Sama kuin Turussa maanantaisin puolen päivän aikaan.

Hälytyssireenien testaus, että toimivat hätätilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:44

En tiedä, mutta arvelisin sen jotenkin liittyvän veteen. Vedenpinnan nousuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:52

Varmaan siksi että vedenpinta nousee, saattaa tulla tulva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:48

Tulvasta.