Mikä särkylääke tuo sinulle avun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 13:43

Hermosärkyyn joka repii kättä tai jalkaa, auttaa Panacod poretabletti.
Ei mikään muu, ainakaan minulla. Pää- ja lihassärkyyn 800mg Burana, mutta niitä en tarvitse juuri ollenkaan.

Kysyjän kommentti

Kyllä se niin on, että kun särkee, on täsmälääke parhain apu...
Kiitos vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 10:57

Onneksi tarvitsen särkylääkkeitä kovin harvoin mutta tällä hetkellä meillä on kaapissa kotona Panadolia sekä pojalleni leikkaukseen jälkeiseen kipuun tarkoitettua Burana 800:a, jota tosin kukaan ei ole ottanut perheessämme kuin max. puolikkaan kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:04

Burana barantaa bäänsäryn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:43

Burana ja tuo punainen pilleri on mielestäni tehokkain ja nopein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:26

Nivelsärkyyn Meloxicam, yksi tbl iltaisin ja kivut rauhoittuvat joten unikin voi tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:53

En käytä särkylääkkeitä tai ainakin niin harvoin, etten muista milloin viimeksi. Lainaan mieheltäni lääkkeen, en muista merkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 14:14

Apseniiri tai panadol novum,ne ovat kaksi merkkiä jota normaalisti käytän särkyyni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 15:46

Mitä teiltä särkyy, mamman särkyneet kupit liimaan Super Attak'lla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 17:09

Minulla on vaikeisiin kipuihin kipuklinikalta saatu kahta eri vahvaa opioidia käytettäväksi.
Lisäksi saan 3-4 kk välein kipupiikin selkäytimeen.
Panadol ja Panacod on päänsärkyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 17:36

Harvoin tarvitsen särkylääkettä, kotona ei ole tälläkään hetkellä mitään varastossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:27

Para-Tabs 1 g. Minulle ainakin tehokas lääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:59

800mg burana - tietty riippuu mikä särkee. päähän toi tehoo. monet kolotukset ovat sellaisia että pitää olla lääkärin määräämä kolmiolääke (olkapää ennen leikkausta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 20:44

En ole joutunut pelaamaan noitten pillereitten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:43

Saan syödä vain yhden merkkistä lääkettä ja sitä menee kuin karamelliä - ei toinna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 23:00

Burana 400 otan , silloin harvoin kun päätä särkee tai kuumetta alentamaan tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.11.2011 - 00:47

buranan puolikas auttaa silloin kuin sitä tarvitsee, onneksi harvoin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 20:20

Riippuu särystä. Useimmiten nykyisin pelkkää parasetamolia (Panoksen) tai ibuprofeiinia (Pri Boli)
Noidannuoleen Voltarenia, Panacodia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:33

Burana 600.