millä mielellä uuteen alkavaan ja työntäyteiseen viikkoon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:33

Väsyneenä. Lähdin aamulla kahdeksalta työkeikalle ja tulin 21.45 kotia ajettuani tuolla pimeällä metsäisellä tiellä kolme tuntia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 19:22

Täyttä höyryä eteenpäin, tiedän että työntäyteinen viikko tulossa, mutta jos menee yhtä nopeasti kuin viime viikko, niin no problem.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 21:07

Surukseni totean, että jumissa oleva olkapää ja niska ei ole ihan vielä asiakkaiden auttamis kunnossa...Joutunen huomenna uudestaan lääkärin pakeille...Ja saanen lisää kortisonia kipuun ...Mutta toiveikkaana,että kyllä se siitä paranee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 21:50

Hyvillä mielin ei menty lakkoon tuli sopu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 22:34

Uusi viikko ja uudet kujeet, näin tuo aina menee viikonlopun jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 08:26

Minulle ei ansiotyö enään kuulu, mutta nämä eläkeläisen hommat tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 08:40

Uusi viikko alkanut ja VV jatkuu..nyt on jo 6. päivä menossa vuorotteluvapaata ja mieli on iloinen sekä höyhenen kevyt. Voimia heille ketkä työssään ahertavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:23

Positiivisella mielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:42

Eteenpäin eläimen mielellä ja onneksi olkoon Mariaana VVn johdosta!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:20

Oloneuvoksella ei vastausta tähän kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:15

Hyvillä mielin aina, vaikka väsyneenäkin.