Pitäisikö Kreikan pääministerin erota?

Pureeko Kreikka ruokkivaa kättä?

Avainsanat: euroopan valuuttakriisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 17:22

Näinhän tuo Papandreu lupailee, että tarvittaessa hän ei ole uusi pääministeri, mutta suku on hallinnut isä ja poika-Papandreun johdolla ja Karamanliksen suvun kanssa vuorotellen Kreikkaa, joten antaas katsoo, vallankahvasta ei näytä olevan kovin helppo luopua....Voisihan hän paikkansa antaa, jos sieltä kykenevämpi =innokkaampi löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 17:29

Taitaa olla kruuna tai klaava jos eroaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:30

Vaikea sanoa, kun en asiaa tunne. Selvästikään mies ei ole paikallaan, mutta millaisen kaaoksen aiheuttaisivat uudet vaalit, kun maan asiat eivät etenisi. Tämä ei todellakaan ole win-win tilanne, ennemminkin suo siellä, vetelä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:41

Tuskimpa siitä asia muuttuisi mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 19:04

Kreikka on nyt sellaisessa liemessä, että kovin innokkaita tulijoita ei taida löytyä jonoksi asti.
Vaadittavat toimenpiteet tulevat olemaan sellaisia, että kansa ei tule niistä ollenkaan pitämään, joten jos tuo haluaa jatkaa, niin siitä vain.
Ei käy kateeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 21:32

Eipä taida mies hommassaan jatkaa....Vaikeaa nähdä Kreikkaa edes jaloillaan...Täytynee ihmetellä, kuinka on siellä asiat päässeetkin NOIN pahalle tolalle....Korruptio? Lahjontaa? Kiristystä? Hyväveliperiaatteita?Huh....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 22:38

Katsotaan vaan..
En ole oikea ihminen moista päättämään...
Päättäkööt Kreikkalaiset itse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 09:45

Kreikan sotku on uskomaton, "Papan" oli pakko erota, vaikea sanoa mikä siihen systeemiin puree, valtaa pitävät ovat kiinni hyvissä eduissa ja heitä on kaikissa puolueissa. Vain EU:n tiukat valvontatoimet purevat, kreikkalaisiin en usko, eivät varmaan itsekään, kun kaikki korkeimmat sotilashenkilötkin piti varmuuden vuoksi vaihtaa (nykyisen pääministerin/hallituksen toimesta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:11

Sekaisin on kaikki, ei siinä oikeastaan eroa ole kuka on pääministerinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:24

Vaikea tietää, kansansa päättäkööt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:12

Tuohon on vaikea ottaa kantaa.