Vinkkejä joulun odotukseen?

Tarvisin 24 pientä jouluista puuhaa,mistä voisin kyhätä "joulukalenterin" itelleni. Tähän mennessä on esim-leivo piparit,tee joulukortit,paketoi lahjat.

Avainsanat: joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 16:06

Tuo on epäreilua. Eihän sulle tuu siten ollenkaan joulukiirettä ja sitä stressiä, jota ilman ei siis yksinkertaisesti Joulu voi tulla ollenkaan.

Kysyjän kommentti

Voi asia olla niinkin,mutt tää vuosi mennään nyt näin. Jos joulu ei tunnu joululta niin ens vuonna sit eri tavalla (=kiireellä)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 16:05

ja käy haudoilla ja kylässä sukulaisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 17:11

Tee joulun kukka-asetelma, siinä yksi "luukku" kalenteriisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 17:27

ei en jaksa vielä koko jouluun suhtautua, saatikka neuvoja antaa näin aikaisin.
Säästän homman myöhempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 17:27

Mieti kenelle laitat joulukortteja ja etsi niihin osoitteet.Tee tai osta joulukortit.Vaihda talveksi uudet verhot ikkunoihin...Hommaa linnuille lyhde. Lahjoita paikalliselle eläinyhdistykselle pieni summa rahaa ....Leivo joulumaustekakku ajoissa, että ehtii tekeentyä jouluksi... Tee ulko oveen kranssi...Osta kauniita talvisia kynttilöitä....Hommaa uusi joululiina tai pese ja silitä vanha.... Leivo joulupipareita/pullia pakastimeen...Tarjoa siivousapua jollekin vanhukselle/sukulaisellei.Hoida tuttavan lapsia yksi ilta.Tee jokin joululaatikoista valmiiksi pakastimeen...Hemmottele itseäsi ja löhöä vain -ilta : )

Siinä joitakin ehdotuksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:39

Hieno idea, mutta osa joulun tunnelmasta on auttamattomasti pilalla, kun olet tehnyt jo kaiken. Et saakaan enää säväreitä "apuva mä en oo muistanut sitäkään" -jutuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:47

Tee joulusinappi
Ripusta jouluvalot
Ripusta joulutähti ikkunaan
Vaihda jouluverhot ikkunaan
Paketoi lahjat
Viime joulutervehdys naapurille
Pidä glögi-ilta ystäville
Käy laulamassa kauneimpia joululauluja kirkossa (tarkista etukäteen milloin tilaisuus pidetään)
Etsi joulukuusenjalka ja muut kuusen koristeet
Testaa, että kuusen sähkökynttilät toimivat
Siivoa jokin kaappi tai komero joulua varten
Tee iltakävely ja ihaile jouluisia valaistuksia pihoissa ja parvekkeilla
Soita ystävälle/sukulaiselle johon et ole ollut aikoihin yhteydessä
Kirjoita napsuun jouluruno

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 22:44

muista ostaa joulusuklaat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:06

Riisipuuroa aamusella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:21

Muista levätä - jaksat sitten aattona odotella joulupukkia ja avata lahjasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:10

Ota päivä kerrallaan.