Kannattaako maaliskuun alussa matkustaa Fuengirolaan?

Mietittiin talvilomamatkaa ja Fuengirola kiinnostaisi nähdä. nyt vain mietityttää, että kannattaako sinne matkustaa vielä maaliskuussa. Onkohan siellä lämmintä? Kuuma siellä ei ole, eikä tarvitse ollakkaan, mutta olisi mukava sentään uimaan päästä. Kertokaa kokemuksia.

Avainsanat: fuengirola sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 14:37

Uimaan kyllä pääsee, jos olet karaistunut.
Tarkenee kyllä, mutta sade saattaa pilata pari lomapäivää. Periaatteessa tuohon aikaan pitäisi olla ihan siedettävät ilmat.

Lisätty: 06.11.2011 - 14:46

www.eltiempo.es/fuengirola.h...=historico
Etsi tuolta halaumasi ajankohta vaikka viime keväältä.

Lisätty: 06.11.2011 - 19:22

Niinpä, kuten Jumppis kertoi, sää voi olla surkea tuohon aikaan. Viime tammikuussa oli muutamana päivänä liki 25 lämmintä. Maaliskuun alku oli kylmempi, mutta vähäsateisempi.
Itse en lähtisi viikon lomalle edes Teneriffalle tuohon aikaan, sillä sade kyllä pilaa loman aika totaalisesti.
Suosittelisin Gran Canarian eteläosia äkkilähdöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 17:44

Puolenkymmetä vuotta sitten satoi koko viikon maaliskuun lopulla kun olin siellä "aurinkorannikolla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 22:19

translate.google.fi/translat...lusia.html

sää voi olla sateinen ja ei mitään ihan huimaa lämpöä...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.11.2011 - 10:24

eikun lomalle, kyllä siellä tarkenee, huonoa tuuria on jos koko viikon sataa, itse olen vältellyt joulu-helmikuuta. teneriffalla americasissa on ollut aina lämmintä maaliskuussa kun olen siellä käynyt samoin marraskuussa, nuo välikuukauset ovat kokematta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:54

Ei kovaa hellettä, mutta Suomen kesää jo siellä lämpötilat vastaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:04

Ei sinne kannata matkustella kuin kesäaikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:19

On ehkä liian viileää jos haluaa todella lämpimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:09

Kovin lämmintä siellä ei ole tuona vuodenaikana, mutta mikä ettei.