Miau! Nyt apua! Minulla on nenä tukossa, villasukat täynnä sipulia ja kuumaa juotavaa sänkypöydällä. Olo on holotna..tai burana...

Avainsanat: räkätauti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 19:04

Ei muuta kuin rommipunssia runsaasti, niin on mukavampi sairastella.

Kysyjän kommentti

Kiitoksia kaikille kanssa pärskineille. Tuli valkosipulia (nam!), avantouíntia (en uskalla tassujani kylmään veteen kastaa, paleltaa ajatuskin) ja rommitotia muodossa jos toisessa. Mutta pappa veti voiton, rommipunssia runsaasti; ja kirjaimellisesti ON kivempi sairastaa. Mutta rommit on nyt loppu, punssista puhumattakaan, tauti on ohi, mutta sipulipiirakkaa löytyy valkosipulilla ja ilman. Ja paljon. Hyristään!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 14:41

Sitten vaan vallukissa vielä lisäksi valkosipuliletti kaulan ympärille, höyryhengitystä ja sipulimaitoa suun kautta ja kyytipojaksi vielä kuuma rommitoti , jos ei tauti tokene, niin ainakin valkosipulin ja sipulin haju karkottaa väen ympäriltäsi ja saat lepäillä rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 14:42

Voi voi nyt vallukissa kastellut tassunsa ja pahasti. Niinsku- nenä tullut.Apu tulee kun lepäilee ja juo lämmintä juotavaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 15:40

Vallukissa vaihtaa sipulit villasukista valkosipuleihin,tulee lisätehoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 15:41

vallukissa lämmintä maitoa ja silakoita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 16:14

Vallukissa pysyy nyt peiton alla. alla lähde omille teilleen luurailemaan. tuon rommitotin minä vaihtaisin johonkin muuhun lämpöiseen juotavaa. Se rommi on pettävää ja sitten se laittaa kylille juoksemaan ja
eikös sen jälkeen tauti vain pahene.
Kuuntele nyt kun vanhempi ihminen sinua neuvoo, Minulla on flunssarokote päivä 10.11.2011.
Vallukissa on toisinaan aika itepäinen, on maar käynyt joskus salaisella retkellä meillä ja
kun sille päälle sattuu ei usko mitään. Luuhaa tuolla hiirien perässä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 16:17

Joskus on tauti niin sitkeää sorttia, ettei auta jauhojuoma eikä terveyssuolakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 16:41

Kaikkien edellisten hyvien ohjeiden lisäksi suosittelen vaan lepoa sillä tauti paranee omia aikojaan ilman lääkkeitä tai niiden avulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 17:46

Parane pian Vallukissa,täällä potee myös yksi samanlaisessa taudissa oleva....viluttaa ja palelee kamalasti. Miau...miau...nyt ei kehrätä vaan tuhistaaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:53

Ota suoraan purkista hunajaa ja pysyttele siellä peiton alla. Lepo on lääkkeistä paras. Paranemisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:54

Muilta saitkin jo hyviä neuvoja noudatettavaksi. Kokeilepas selättää seuraava flunssa ennakkoon karaistumalla avantouinnilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 22:14

Unihiekkaa silmiin ja korkea tyyny jotta pystyt nukkumaan..
Muut neuvot tulivatkin jo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 00:20

Vallukissa kapuaa nyt uuninpankolle köllöttelemään, kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:08

Hei Vallukissa,

Käy lääkärissä, jos saisit kuurin. Minä olen sairastanut jo kaksi viikkoa kovaa kuumetta ja hirveää yskää., Tuntuu olevan liikenteessä paljon.