Oletko tehnyt kujeita?

Joskus kun vaimo oli illanvietossa ja tuli kotiin n. klo. 02.30. Niin olin aikaisemmin kääntänyt talon kaikki kellot kolme tuntia eteenpäin. Oli siinä emännällä ihmettelemistä, kun yritti kertoa, että missä on aikaa viettänyt. Ja kun ajatuskin oli ehkä hänellä hieman huuruinen : )

Lisätty: 06.11.2011 - 15:47

Tanneli : juu kyllä mäkin olen osani saanut, sellaisia pikkujekkuja.

Avainsanat: jekku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 11:56

Kyllä minä aprillipäivänä olen juksannut aviomiestäni, mutta en mitenkään pahastiOn menty korjaamaan
sähkölaitteita, viety naapuriin mausteita. Ym muuta jäynää.

Lisätty: 17.11.2011 - 18:49

Kiitos käyttäjien arvostelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 11:24

Oletkin hyvä kujeilija,en ole tehnyt kenellekään kujeita koskaan,enkä ole itse joutunut niiden kohteeksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 11:49

Aika hyvän jekun olet vaimollesi tehnyt, oletko hänen taholtaan joutunut jekkujen kohteeksi? Kyllä varmaan aina pikku kujeita on tullut tehtyä, ei vain nyt muistu mieleen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 11:58

On tullut joskus lapsille jekkuja tehtyä, pääsiäisenä esim suklaamunien piilottelulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 16:43

Aprillijekkuja olen tehnyt ja saanut ihmisiä liikkeelle vaikka mihin ja monenlaisissa asioissa. Tuo sinun tekemäsi onkin aika kiva. Joko vaimo on leppynyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 17:39

Aprillannut omaa opettajaa. Oli kaunis nais opettaja, aina nailonit niin suorassa. Olimme luokassa ja ope edessä. Sanoin pokkana että opettajalla juoksee silmä nyt sukassa. Heti käänsi katseensa jalkoihin että missä. Huusin aprilliä.Oli pikkasen kärmeissään, kun luokka nauroi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 19:23

Lapsuudessa ja nuoruudessa teimme paljonkin kujeita, mutta ei mitään ilkeitä sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 00:12

Joitakin aprillijekkuja tuli aikoinaan harrastettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:57

Tuollaista jekkua ei ole tullut kokeiltua mutta monenlaista muuta kyllä. Pikku jekut puolin toisin pitävät parisuhteen virkeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 15:39

Oltiin kerran työporukan kanssa juhlimassa.
Muovimukeista nauttittiin virvoikkeita.

Eräällä kaverilla oli tapana istua jonkun vastapäätä ja salamiten naukkailla toisen lasista.

Poltin muovilasiin topiselle puolelle reiän tupakalla (hieman yli puolen välin).

Kaveri tuli siihen vastapuolelle istumaan ja kärttämään juotavaa.

Otin itse pienen kulauksen ja käännyin katselemaan muita.
Sillävälin kaveri oli jo kerinnyt nappaamaan mukista.

Kravattihan häneltä kastui.
Naurunremakka oli valtaisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 05:13

Oon minä jekkuja tehnyt, mutten näin äkkiseltään muista mitään hyvää juttua. Tuo kello juttu on hirmu hyvä pila, täytyy kokeilla kun tulee tarvetta.