Jatka tarinaa..

Oli perjantai-ilta. Kaverukset Ville ja Kalle istuivat iltaa Villen luona levyjä kuunnellen. Kunnes päättivät lähteä baarikierrokselle...

Avainsanat: jatkotarina ala napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 12:02

Mikäs siinä kaverukset Ville ja Kalle päättivät ottaa punaviinipaukun lämpimikseen, sillä ulkona oli kylmä
viima ja jokunen askel pakkasta.
Nurkassa seisoi karakoe soitin ja karakoe isäntä houtteli pojat laulamaan karakoeta, muta en muista mikä
rillumarei se oli .Muistatko Sinä ja muistatko kenties kuinka poikien punaviiniilta jatkui eteenpäin?
Baarissa oli kauniita viehkeitä neitosiakin.

Lisätty: 17.11.2011 - 18:50

Kiitos käyttäjien aktiivisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 11:43

Tilattuaan oluet, baarimikko tokaisi että kaikki oluet on nyt loippu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 11:45

..joten pojat, jos ei viini kelpaa jatkakaapa baarikierrosta naapuripubiin........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 15:08

Siinä samassa bubissa oltiin. Huikka toisensa jälkeen teki tehtäviään.Naiset näytti niin helvetin komeilta ja viehkeiltä. Katto nyt Ville, kuin komeet on tuon reidet. Nyt saata.. mun on vaikee olla. Kuolaan jo ville ,Ole hiljaa, sullahan on oma muija kotona nukkumassa. Niin mutta kun se nukkuu ja on läpeensä tuttu ..Koita nyt aikainen mies vähän hei ryhdistäytyä.Nyt ei yhtään juominkeja enään ,sinähän sekoat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 15:38

Siinä samassa naiset lähestyivät miesten pöytää, iskivät heille silmää ja kävelivät ovesta ulos. Ei hitto, sanoi Ville. Mennäänkö heidän peräänsä, kysyi Kalle ja hetken huojuttuaan miehet saapstelivat ulos pimeään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 15:42

Ulkona odottivat daamien miehet,että se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 00:10

Aikansa siinä vellokset manailivat jälleen kerran huonoa tuuriansa. Mutta eipähän siitä lannistuttu - muistui mieleen että Menomestassahan oli vielä vauhti sinne.... eikun jonoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 12:03

...jono oli pitkä ja kaveruksia jo paleli kovasti. silloin ravintelin eteen ilmestyi Villen naapurin Jussin uuden karhea mersu. Siitä paikasta Ville ja Kalle hyppäsivät kyytiin. Järkytys oli melkoinen, kun pojat tajusivat, että ketäs istuikaan Mersun takapenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 14:03

No, Kallen vaimo ja anoppihan ne siinä lämmittivät uuden Mersun takapenkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 15:30

Tarinan opetus lienee:
Kyllä anoppi porsaansa kotiinsa ajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 20:06

niin ja hyvin opetettu tytär tuo miehelleen torumisen jälkeen krapulalääkettä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 05:10

Krapulaa pukkaa....

Tuhkimo-krapula:
Herää aamulla ilman toista kenkää.

Lumikki-krapula:
Herää aamulla seitsemän miehen kanssa.

Hannu ja Kerttu-krapula:
Aamulla voit kätevästi suunnistaa vessaan yöllä oksentamaasi vanaa
seuraillen.

Harri Haatainen -krapula:
Heräät suu mutrulla, keihäs kainalossa.

Iso Paha Susi-krapula:
Henki haisee niin pahalle, etta puhaltamalla kaataa ladon.

Keisarin Uudet vaatteet-krapula:
Herää aamulla alasti kadulla.

Peppi Pitkätossu -krapula:
Herää aamulla hevosen ja apinan välistä.

Mikki Hiiri-krapula:
Korvat ovat turvonneet palloiksi, käsissä on valkoiset käsineet,
mutta frakista ei ole enää tietoakaan.

Simo Frangen -krapula:
Herää aamulla kravatti kaulassa käsien huitoessa hillittömästi joka
suuntaan.

Pieni Merenneito-krapula:
Jalat ei irtoa toisistaan ja haisee silakalle.

Jaakko Rytsölä -krapula:
Heräät rahattomana tarjoiltuasi avokätisesti paukkuja ja ajeltuasi
kaupungin hienoimmalla keltaisella taksilla.

Punahilkkakrapula:
Herää isoäidin kanssa samasta vuoteesta.

Nalle Puh-krapula:
Aamukankeudessa ei saa sormia varpaisiin ja hampaissa on plakkia,
kuin olisi pessyt ne hunajalla.

Tony Halme -krapula:
Heräät aamulla paskat housussa. "Exit Only"

Matti Nykänen -krapula:
"Vain mäkimies voi tietää sen"

Roope Ankka-krapula:
Olet hommannut ison kasan rahaa ilman housuja.

Ruma Ankanpoikanen-krapula:
Aamulla on vierellä väärät munat.

Ruususkrapula:
Krapula ei hellitä sataan vuoteen.

Linda Lampenius -krapula:
Heräät aamulla syvästä kyykkyasennosta hame päällä.